t>

Breaking News

Satu Persoalan..

Nampak tak banyak gambar globe kat atas neh? Ha.. sebenarnya artikel ini takde kena mengena dengan politik. So kalau anda, pembaca sekalian cuba bertanya apa agak nya kaitan gambar di atas dengan kezaliman umno dan barisan nasional, saya rasa lebih baik anda berhenti berfikir sedemikian. Sebab apa? Sebab entry neh memang takde kena mengena dengan ;


- politik 
- umno 
- barisan nasional 


 Sebaliknya entry neh mengenai apa? Hahaha.. sebetulnya saya nak bertanyalah kepada pembaca yang bijak pandai.. macam mana enh, saya nak tambahkan perkataan dalam bentuk mengelilingi globe tersebut? Perkataan yang saya nak tambahkan ialah Ameno World. Dan perkataan tersebut mestilah mengelilingi globe tersebut. Apa ada software tertentu ke? Saya memang tak tahu apa-apa sangat, pasal perkara-perkara macam neh. Sebab itulah saya nak minta tolong pada sesiapa yang expert. Hahahaa.. Ameno : Kalau guna word boleh ke? Tadi ada try, tapi tak menjadi pula seperti mana yang dibayangkan oleh akal.

2 ulasan

Incek Akim berkata...

aku xreti seni2 ni. tapi klw takat nk edit2 gune ms publisher tu bole la sket2. nk wat "Ameno World" keliling globe, aku xreti. tapi klw nk buat curve, bole la. klw da siap ketuk2 nnt, aku emel kt ko. okeh?

Lau Tze berkata...

guna ps = photoshop