t>

Breaking News

Ameno World VS Ali Rustam..

Ali rustam neh memang saje je cari pasal taw dengan aku. Geram betul aku ngan menteri sowang neh. Tengok printscreen kat bawah neh ;



Aku diblocked lagi oleh si ali neh buat kali kedua. Kali pertama aku di blocked dengan menggunakan account yang sama dengan nama di atas, tapi account terbabit telah dinyah-aktifkan oleh facebook pasal terlalu ramai yang report aku, hampeh. Dasar melayu yang takut dikritik, tah hapa2 tah, kesan daripada direport beramai2 oleh team yang penakut-kena-kritik akhirnya fb pun setuju la melupuskan acc aku tue. Heh. Sengal. Sebelum acc fb aku yang tue dilupuskan kan, aku memang selalu komen guna account tersebut, tapi bila dah kena blocked, aku pun berhentilah menyemak kat account facebook ali rustam. Memang kebosanan hidup aku pasal tak ley bergurau senda dengan menteri yang aku 'sayang' gila2 neh.. so aku pun add la dia guna account lama aku yang juga acc fb pertama aku.. 

Agak lama gak aku add dia, baru la aku berani nak menyemak komen kat wall dia, pasal apa aku takut kena ban sebenarnya. Baru-baru ini, kebetulan aku saja la komen kat wall dia bersama bumiputera berjaya, last2 hari neh aku perasan aku dah kena blocked ble aku nak menyemak sekali lagi kat sana.. aissh.. yang buat aku seronok sangat komen kat sana sebab kat sana banyak gila pengampu2 tegar si ali rustam neh.. sebab tue aku seronok lepak kat sana. Last2 hari neh aku dapat tahu aku dah dibanned oleh admin ali rustam. Tak guna punya mangkuk ayun yang jaga account fb ali rustam. Kerja dia sket2 nak banned owang je.

Kalau takut sangat dengan kritikan bek tak yah men fb. Aku selalu je kena kritik, kena maki, kena hina, kena ugut, kena macam2 lagi.. lagi teruk dari si ali neh kena, tapi masih steady lagi. Tengok blog aku sudey, macam2 kritikan aku dapat. Yang membina ada, yang menghina pun ada. Yang mengejek pun ada. Tak lupa juga yang memberikan sokongan. Macam-macam ada, tapi takde pula sampai nak delete komen2 melainkan ada satu komen yg aku delete pasal letak url gambar bogel habis si amy. Satu je komen yg aku delete. Itula yang pertama pun. Aishh.. admin ali rustam neh aku ingat dia dah fobia la ngan nick aku neh. So aku berikrar neh.. gila2 punya ikrar neh.. aku mmg akan sentiasa mengangu fb ali rustam tapi guna acc len. Yang aku create khas untuk mengkritik ali rustam. Heh. Tunggu. Siaplah ko ali. Jangan harap aku nak berputus asa daripada 'menyayangi ko'.

Baca sini, dan sini 

Ameno : OoOoOoOooo Ali rustam aku akan sentiasa kejar ko.. hahahahah

4 ulasan

Anonymous berkata...

hahaha,semangat gile.teroskn niat murni anda tuh,,kih kih kih

mira berkata...

teruskan prjuangan anda...kami pon seronak gak nk tgk kmen2 hntam ali rustam xbape btol tu..hahahhaha

AmenoWorld berkata...

Hahahahaha.. admin dia pengecut sey

Anonymous berkata...

haha.entri ni la paling syok penah aq bc..hihi
jom tumbgkn si penipu rakyat..haha