t>

Breaking News

Review : Makan pizzahut dan dapatkan diskaun 50%!

Semalam aku ada perasan iklan neh kat tv. Kelakar gak iklan dia. Ada sorang mamat tue dok ketuk2 cermin restoran pizzahut bila nampak member dia makan dalam tue. Sangka member berdua [yg kat dalam restoran tue] cuma dia sorang je so dorang berdua pun pelawa lah dia join sekali makan2 kat pizzahut bersama dorang. Alih2.. ramai pula yang sembunyi kat belakang. Hehehe..


Mula2 ketika aku tengok iklan neh aku agak tertarik tau. Aku neh suka makan pizzahut. Maaflah ye aku tak boikot pun pizzahut macam aku boikot mcdonald dan cococola. Pizzahut dan kfc neh memang aku makan. Kalau kat tempat aku ada radixfc insya-Allah kfc aku tinggalkan. Tapi pizzahut, mungkin tunggu alternatif ciptaan orang islam malaysia lah jawabnya. Hehehe..


Kat tv dia promosi ada 50% discount dari isnin sampai lah jumaat. Memang menarik. Tapi macam biasa aku mesti nak kaji dulu. Benda neh betul ke tidak. Aku dapati memang betul tapi kurang tepat lah. Lihat gambar di bawah ini ;






Nampak tak benda yang aku anak panahkan tue? Maksudnya disini ialah ;


1. Hanya untuk satu makanan je yang 0ff 50% tue. Kalau ko beli 3 jenis, satu je lah yang discount. Bagi nak nampak best, ko beli je lah satu barang. Member ko yang lain beli yang lain pula. Hehehe.


2. Pizza kecik. Arhh tak best lah macam tue. Aku sekali ngap aje dah habis beb. Hehehe. Tapi takpe. Dia cuma cakap 1 orang boleh beli 1 barang dengan harga 50% discount je. Tapi dia tak cakap cuma boleh sekali kan? Maksudnya kat sini, kalau pukul 10 aku beli 1 then kol 2 aku datang lagi beli lagi. Hehehe. Takan lah dia perasan customer dia yang ramai2 tue. Betul tak? 


3. Limited offer. Sabtu ahad tak termasuk. Takpelah. Okey gak promosi neh bagi aku. Not bad. Kalau korang nak tahu apa makanan yang ada offer selain dari di atas, klik sini. Nak order online tue aku tak pasti boleh ke tidak. Tak pastilah kalau promosi neh termasuk sekali ke tidak. Check sendiri di sini.


Who's the next millionaire? Click here to join this contest!
Do you want a free ipad2 or blackberry? Why dont you find out how by click here.


Sozcyili : Lama gak tak melantak pizzahut neh. 

2 ulasan

Ismi Azraf berkata...

Pizza Domino pon ok juga.
Tapi dah lama boikot. lagipun ayam goreng sendiri dan reti buat pizza.

Cara menyorokkan Shoutbox di Blogspot.

3 Bahagian Sabar

mykhalis berkata...

gila betul ameno nie? ko memang pakar analitikal ke?semua prkara ko kaji ngan detail ni..hehe

Kenapa tak mau PAS memerintah malaysia

kenapa bantah email 1Malaysia


Ada Aapa dengan dara