t>

Breaking News

Penuntut IPTA insaf kembali peluk islam selepas murtad.

Alhamdullilah. Lega baca kisah ini. Bagi aku langkah-langkah pengawalan murtad neh perlu dikuatkuasakan di seluruh malaysia. Jangan khusus kepada negeri tertentu je. Baca bawah ;


Bila aku sebut negeri tertentu tue kena fahamlah yer. Aku harap di sabah dan sarawak pun boleh kuatkuasakan enakmen macam neh. Orang islam tak boleh suka-suka keluar agama. Islam bukan baju yang mana hari neh ko nak pakai, esok lusa ko nak campak.

Tapi risau juga memikirkan gejala murtad yang makin berleluasa di malaysia neh. Di mana-mana pun ada yang murtad. Kadang-kala sampai tak sedar yang member-member kita pun ada yang dah murtad senyap2.. tahu2 je aikk dia dah murtad. Bila masa tah dia keluar islam pun taktahu. Yang tahu2 dia tak solat sebab bagi reason dia bukan orang islam dah sekarang.. arhh pulakk.. itu macam ka? Errr boleh report ke kalau kes macam tue kat malaysia neh hah?

Sozcyili : Teringat kes lina joy.. 
Nak hadiah rm6k dari proton? Klik sini 

2 ulasan

mykhalis berkata...

teringat debat politik masa tahun 1998-1999.. membicarakan tentang kes murtad.. rupanya memang bukan kesalahan di malaysia kalau nak murtad ek?

Kenapa tak mau PAS memerintah malaysia

kenapa bantah email 1Malaysia


Ada apa dengan dara

Ismi Azraf berkata...

Kes murtad sudah nampak seperti kebiasaan , jika tengok laporan JAKIM berkaitan permohonan murtad memang agak menyedihkan.

Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.


 Tutorial blog


Virus Merbahaya Yang Menyerang Harakah Dakwah

.