t>

Breaking News

Bukti UMNO tiada kaitan dengan video dsai - Khairy

KUALA LUMPUR 24 Jun - Tindakan undang-undang ke atas trio Datuk 'T' hari ini membuktikan bahawa perbuatan menayangkan video lucah yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang itu tidak ada kena-mengena dengan UMNO.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, hukuman itu juga sekali gus menafikan dakwaan pembangkang yang selama ini menjaja bahawa UMNO menjadi dalang dalam penyebaran rvideo berkenaan.

"Tindakan undang-undang itu adalah baik kerana tiada layanan istimewa diberikan oleh UMNO kepada trio Datuk 'T' ini dan mereka sewajarnya dihukum.

"Malah, sejak pendedahan video membabitkan trio itu, UMNO tetap dengan pendirian bahawa tindakan mereka tidak mempunyai kaitan dengan kita," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Majlis Konvensyen Pemuda PPP 2011 di sini. -utusan-

Berbeza dengan hukuman yang dikenakan kepada pemandu bas yang menayangkan video lucah baru-baru neh, nampaknya trio t dikenakan hukuman yang lagi berat sesuai dengan perbuatan jenayah yang mereka lakukan. Tahniah kerajaan kerana bersikap telus dan adil.

Ini juga membuktikan kerajaan tiada kaitan dengan video lucah meskipun kesemua bloggers umno memainkan dan mengedarkan video neh. Mereka juga sempat membuat beberapa siri demo dan banner bagi mengeji ketua pembangkang. Ini membuktikan bahawa kerajaan tiada kaitan sama sekali dengan video lucah. Harap faham.

Sozcyili : Telinga batu.