t>

Breaking News

Gelaran Doktor pada DR. Rozmey ditarikbalik.

Laaa.. dah kena lucut ka? Sila rujuk statement bawah neh ;



Gelaran doktor pada doktor rozmey telah pun ditarikbalik berkuatkuasa untuk tempoh 2 tahun kerana melanggar etika [dalam bidang perubatan]. Alasan lebih spesifik tercatat di atas neh. Rupanya selama neh dia menipu tentang diri dia yang konon nya pakar dalam menguruskan pesakit obesiti [penyelidikan]. Hahaha.. aduhai.. rozmey2.  Kenapa lah nak menipu.

Seorang doktor yang rupanya belajar perubatan bertahun2 lamanya, akhirnya gunakan ilmu yang dia ada untuk tipu orang agar segera jadi kayarayawan yerk? Sebenarnya nak meniaga tak salah. Tapi gunalah etika yang betul. Tak perlu lah nak menipu semua tue. Bila dah kantoi kan dah malu. Macam mana?

Hopefully doktor rozmey belajar lah dari pengajaran kali neh.Manusia mana yang tak pernah buat salah. Bila dah faham diri sendiri tue bersalah, eloklah cepat2 ubah. Jangan lagi nak tegakkan cendawan yang dah masak. Hhahahah.. 

Herk.. silap. Mana boleh panggil dia doktor lagi kan? Rozmey je lah.. hah? Ada yang panggil dia cendawan? Lepak lah weh.. tak elok.. hahaha.. cendawan pun tension taw.. 

Sozcyili : Ramai lah dah kena tipu..