t>

Breaking News

Saya terjumpa group gay yang tettt.... di facebook!


1 word.

Dasat.

Dasat sebab ;

Melayu + islam =  Peh. 

Tak hengat akhirat betul larh!

Jangan salah faham. Ini bukan nak mendengki. Tapi nak membetulkan balik apa yang salah. Tindakan neh salah. Tujuan korang upload dan pamerkan di facebook group adalah untuk bermegah. Apa yang megahnya dengan menjadi gay dan melakukan hubungan yang owhhh shit.. songsang beb. Sedang mempromosikan zina. Takan nak suruh orang respect bila dah masuk ke tahap2 seperti itu?

Lebih malang, membawa kepada tahap menghasut dan merosakkan orang lain. 

Lihat bawah neh ;



Peh.

Ada ahti mendajalkan orang lain. Itu jahat. Aku rasa aku dah cakap banyak kali kowt. Jadi gay diam2 sudah. Ini sampai buat maksiat + ajak zina + hasut orang lain apahal? Hidup janganlah melampau2 ikut nafsu. Semua orang ada nafsu. Tapi kawal larh.... 

Apa yang perlu kita buat?

1. Ini group gay yang dimaksudkan ==> https://www.facebook.com/groups/249402365084811/

2. Masuk dan perhatikan ahli group + gambar2 pengkomen.

3. Cari orang yang anda kenal. Jika ada, minta dia keluar dari group songsang terbabit. Lebih cun kalau ada yang kenal mak bapak budak neh, tempat dia belajar ke apa.. pergi report terus. Toksah kasi warning kat dia. Report diam2 sudah. Pandai2 larh hidup beb. Kita buat kerja elok neh. Bukan buat kerja jahat. 

4. Kalau takde pun no hal. Report kat SKMM je. Dorang cakap dorang boleh terima aduan tersebut. Aku dah call dan tanya. Tapi apa tindakan seterusnya aku tak pasti. Tapi at least usaha kita ber rekod. Neh yang paling penting. Esok lusa kalau ada pongpang2 cakap kita pandai kutuk je.. at least kita boleh bagi bukti2 bahawa kita pandai cakap dan pandai buat.

1-800-888-030 <-- untuk korang tanya sendiri / aduan melalui talian.

aduanskmm@cmc.gov.my <-- email bukti kewujudan group gay melayu budak2. Fuhh.. panjang betul aku menamakan mereka.

Aku buat dua2 cara sebab itu yang SKMM pinta.

Buat dak2 gay.. 

jangan salah faham. Aku tiada niat nak ganggu life korang. Siyes neh. Tapi kemon larh beb. Buat maksiat then pamerkan ia pula secara terangan2 dan menghasut lebih ramai orang untuk hidup seperti korang jelas menyimpang larh beb. Pls. Fikir positif k. Dalam hidup neh normal ada orang baik ada orang jahat. Korang dah amek peranan jadi orang jahat, so aku buatlah peranan jadi orang baik. Simple. K. 

So jangan memarah aku sebab mempromosikan budaya songsang korang. Aku bukan nak masuk campur sangat pun. Just nak ubah pemikiran songsang korang tue. Yelah.. siap meliwat larh.. dan berbagai2 lagi.. itupun secara open tanpa memikirkan agama apa yang korang anuti. Dem. Dah salah. Faham tak? Salah. 

Nota : Mari tegur mereka dengan cara berhemah. 

Sozcyili : Yackssss.. !