t>

Breaking News

Remaja Melayu Maki Ibu Bapa di Facebook.

Facebook kena hack ke? Alasan klise lagi ke? Tengok kat bawah neh. Seorang remaja lelaki yang menggunakan facebook untuk kutuk family sendiri. 



Dia gay ke? 

Ramai gak tanya soklan tue. Aku no comment. Mana aku kenal budak neh sapa. Walaupun apa yang terpapar kat facebook dia tue sebenarnya dah boleh bagi beberapa gambaran tapi aku takmo campur hal tue. Kadang2 dorang neh saja buat lawak. 

Cuma tak berkenan cara budak di atas neh. Maki family sendiri di facebook. Ingat cool sangat larh tue. Siap ada orang like. Orang2 yang like neh kadang2 dorang main like jek setiap status yang wujud walaupun status tersebut tah hapa2.  

Namun bukan semua macam tue. Ada yang benar2 alert dengan apa yang mereka like. Kepada 42 likers kat atas neh seberapa banyak dari mereka yang benar2 alert dengan apa yang mereka like? Tak pasal2 dengan dorang2 sekali di cop bangang.

Itu pasal kalau dah budak2 toksah main facebook. Lebih banyak yang buruk dari baik. Cakap pun merepek di facebook. SPM pun tak lepas sibuk2 maki family sendiri. Eloklah ko deactivatekan facebook ko, tumpukan pada study dan minta maaf pada mak bapak ko.

Lapan tahun bersabar konon. Kena kongkong konon. Orang lahirkan ko, bagi ko makan minum, hantar pergi sekolah, tanggung segala2nya ko tak fikir pula? Anak tak kenang budi. Bodoh. Kalau ini anak aku, sekarang juga aku pijak2. Rasakan. Biadap sangat dengan keluarga sendiri. Itu jek makanan dia pun. 

Nota : Gambar printscreen sumbangan rakan facebook bukan milik penulis blog. Harap maklum.

Sozcyili : Kalau dah budak2 toksah main facebook lah. Buat malukan diri sendiri jek. Rasakan.