t>

Breaking News

Wajah2 yang membuli remaja perempuan tersebar. [VIDEO INSIDE]

Rasanya ramai yang dah tahu kewujudan satu video yang memaparkan seorang remaja yang masih bersekolah dibuli oleh 4 orang. Dan kat bawah neh ialah wajah2 pembuli tersebut ;






Yup.

4 orang. Walaupun yang jelas kelihatan disitu cuma wajah 3 orang pembuli tetapi si lelaki yang potpet2 bernama ai = tukang subahat juga layak dilabelkan sebagai pembuli sebab dia turut berada di lokasi kejadian. 

Dia tidak mencegah bahkan mengalakkan. Yang lebih biadap ialah gadis2 pembuli siap suruh member lelaki dorang yang bernama ai 'merogol' remaja yang dibuli tue lagi.

Tak percaya? Saksikan video kat bawah neh beb ;

 

Dengar kan? Dorang cakap ;

"Ai nak ai main dengan dia?"

"Jangan arh siflis dowh"

Buatnya dorang betul2 menggila suruh member dorang rogol budak pompuan tue camne? Jangan buat main2. Memang niat asal bergurau2 sambil membuli tetapi sikit2 lama jadi bukit. Mula2 membelasah dan menggunting rambut budak tue. Rasa happy. Rasa gelak2.

Lama2 bila cara tue dah takde fun lagi, ubah modus operandi. Membuli cara lain pula. Suruh member rogol. Membuli dengan kerap boleh menjadikan seseorang itu suka membuli. Dan bila dia ketagih membuli maka dia akan kerah pemikiran dia untuk mencipta kaedah2 membuli yang boleh menaikkan keseronokkan dia ketika dia membuli seseorang. 

Terus terang aku tatau pasal apa budak pompuan tersebut dibuli. Tetapi tindakan sekumpulan gadis yang membuli budak tersebut adalah salah. Tak kira apa kesalahan dia sekalipun, itu bukan cara yang baik untuk selesaikan atau betulkan apa2 masalah. Jelas budak2 pompuan plus lelaki yang bernama ai tue adalah sekumpulan remaja yang tidak berfikir dengan betul.

Bayangkan jika ahli keluarga gadis tersebut melihat rakaman kejadian buli di internet? Tak ke dorang rasa sakit ahti sebab ahli keluarga mereka diperlakukan seperti itu? Jangan buat orang kalau taknak kena balik. Tapi nampaknya memang mereka nak kena balik sebab tue mereka buat orang. Betul tak?

Hehe.

Bak kata pepatah, kecik2 buli orang. Besar2 simbah cat merah. Perbuatan yang buruk jangan disimpan, kena hebah dalam youtube, baru bikin gempak na.

Bukan, memang bukan. Bukan ini makanan dia. Tapi ini makanan kaw. 

Bukan, bukan dia yang kena, tetapi korang yang membuli itu yang akan kena. Nak tahu macam mana? Tengoklah apa masyarakat internet malaysia akan ajar korang. Oke. Tunggu dan lihat.

Nota : Budak2 dalam video di atas dipercayai budak2 dari felda adela, kota tinggi, johor.