t>

Breaking News

Israel Kantoi Fitnah Gaza Dan KLCC.

Sekelip mata kantoi. KLCC antara yang terkenal di dunia. Bila ko gunakan gambar KLCC dan cakap ia adalah shopping complex kat Gaza memang la ko bangang dan bahlol.

Hahahaha

Baru2 ini satu blog di bawah kendali IDF telah terbitkan satu artikel mengenai Gaza. Konon nya artikel tersebut bertujuan nak memberitahu perkara sebenar kepada dunia bahawa Gaza yang selalu digambarkan sebagai penjara terbuka bukanlah penjara terbuka sebenarnya.

Sebaliknya Gaza adalah wilayah yang bebas dan maju dengan di lengkapkan kemudahan seperti sekolah, hospital, taman bahkan shopping complex.

Rakyat di Gaza juga bebas membeli barangan mewah. Aman le tue. Kecuali masalah politik dan pentadbiran.

Lalu gambar orang sedang bershopping di KLCC di tunjukkan di blog tersebut. Bukti.

Sekali kena bidas dengan orang ramai. Bila pula KLCC ada kat Gaza?

Rumah pun takde, apa jadah nak bina shopping complex macam KLCC?

Memang gile. Benda macam neh terang2 fitnah pun depa boleh buat citer bohong. Baru terbaca kisah imam muda yang terbang ke Mesir untuk masuk Gaza gagal. Itupun gagal kali ketiga berturut2. Ini ko kata Gaza aman? Bebas keluar masuk?

Kalau dah dasar israel, israel le juga.

Lepas dah kantoi minta maaf. Then cakap tak sengaja. Nampak sangat pembohongnya. Kalau betul ada shopping complex macam KLCC bak le buktinya. Kalau betul Gaza aman apsal susah nak keluar masuk? Apsal tutup sempadan Rafah? Apsal kawal laluan udara dan laut ke Gaza? Aman yang israel faham neh macam mana sebenarnya? Buka tingkap ada perang?

Hahahaha.