Angkara Lucah Terlampau, Filem Anak Rosmah Diharamkan Di Malaysia !

Bogel pun ada?

Gila !!!!

Boleh jadi antara punca2 pengharaman kerana nak menjaga imej Rosmah dan Najib. Malu la kalau rakyat menonton filem tersebut then mereka akan kaitkan ia dengan suami isteri kontroversi di Malaysia. Sudah la pasangan suami isteri ini antara orang yang dibenci kat Malaysia, neh ko nak bagi orang tambah rasa meluat dan benci lagi? Ooo... tak boleh.. tak boleh..

HAHAHA..



BTW, memang filem neh mempunyai aksi kelucahan yang terlampau. Ia diakui sendiri oleh negara2 lain yang juga terpaksa memotong sebahagian besar babak aksi lucah tersebut. Aksi lucah yang disifatkan sangat keterlaluan dan terlampau. 

Sampai aksi berbogel pun ada..

Eeeee..

Aku tak kisah sangat la pasal filem neh. Aku tahu sangat dah mentaliti orang barat macam mana. Mereka memang terlebih open minded. Berbogel dalam filem, orang sana sini tengok apa ada hal. Ber-asmara secara terbuka sambil dirakam oleh lensa kamera pun dorang tak kisah. Itu sebab dorang ada majalah playboy lagi. 

Tapiii.. aku lebih kisah dari mana anak Rosmah dapat dana untuk biayai kos penerbitan filem neh. Itu je. Aku tak sanggup kalau betul filem ini dibiayai dengan duit Rosmah yang diperolehi dari pembayar cukai.. aku betul2 tak sanggup terima perkara tue.. sebab tue Rosmah kena jelaskan juga kepada rakyat. Mana anak dia ada sumber kewangan berjuta2 untuk biayai filem jutaan ringgit neh. Menurut Rafizi, pendapatan Riza langsung tak sepadan dengan gaya hidup dia. Lue fikirlah sendiri..

Share this :

Previous
Next Post »