Masukkan Cili Dalam Kemaluan Anak - Ibu Tiri Gila Ditahan Reman.


Ada penyakit mental gamaknya. Umur pun tak la tua sangat. Baru 31 tahun. Tapi perangai macam hapa. Setahu aku la kan, yang mana ada la family2 aku yang kahwin cerai ada anak tiri, mak tiri dan bapa tiri blablaa semua tue.. kalau umur mak tiri tue muda2 dan anak tiri pula jenis dah besar2 panjang lagi senang dorang rapat dan mesra antara satu sama lain.

Tapi entah la.

Mungkin terpakai dalam suasana keluarga2 aku aje kot.

Apa pun perbuatan wanita ini memang sangat bodoh sebab ;

1. Sanggup tumbuk cili sampai hancur dan lumat..

2. Semata2 nak masukkan dalam kemaluan anak tiri..

3. Perempuan oke, perempuan.

4. Then masukkan cili yang sama dalam mulut.

Apa masalah perempuan gila neh. Aku tak sabar2 nak tengok wajah dia. Mesti tension habis kena kutuk dengan satu Malaysia. Itulah yang buat perangai bodoh sapa suruh. Sendiri yang cari penyakit. Lepas neh mesti menangis2 minta maaf apa bagai. 

BTW, kalau ikut laporan oleh Harian Metro, kes penderaan terhadap anak tiri ini telah berlarutan selama hampir setahun. Dan ketika kejadian berlaku, ia disaksikan oleh seorang nenek tua dan dua adik beradiknya yang lain. Ketika kejadian juga, bapa kandung kepada budak perempuan tersebut tiada di tempat kejadian. Pergi kerja.

Memang bingai la nak buat depan2 bapa dia kan. Mao kena lempang dan pijak hidup2. Lepas tue tuduh suami dera isteri. Perempuan macam neh memang layak kena pelempang pun.

BODOH!

Rujukan berita : http://www.hmetro.com.my/articles/Deraanaktiridengancilitumbuk/Article?mutakhir

Share this :

Previous
Next Post »