Air Mani Gajah Yang Ada Kalimah Allah Untuk Jualan..

Emm okay..

Dah takde benda pelik2 lain lagi ke nak dijual hah? Aduh.. rosak rosak..

HAHAHA..

Lihat gambar ;


Inila benda yang dikatakan ;

1. Air mani gajah (mana dapat tah?)

2. Air mani neh pula siap ada kalimah Allah lagi katanya.. (yela tue)

Aku start fikir bukan2 bila dia dok cakap benda neh air mani gajah. WAKAKAKA..

Nak tahu sapa yang jual?

Nah, baca sendiri ;



Pelik2 pun ada juga yang berminat nak beli. Ingatkan tak ada.

Kalau ada khasiat macam2 buat apa jual kat orang. Ko guna sendiri sudah la. Bukan senang nak dapat kot. Pelik pula aku baca statement dia neh.

WAKAKAKA..

BTW, ada sapa2 berminat nak beli air mani gajah yang tertera dengan kalimah Allah neh ka? Pergi la PM dia sendiri okay.

Kat link neh ==> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417690611710165&set=gm.591625444254953&type=1

HAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »