Mural Kait PAS Sebagai Parti Terrorist Di PWTC.

Amboi.

Ini saja je nak heret PAS. Mentang2 la UMNO big boss PWTC. Suka2 aje nak jaja fitnah ek? Ingat orang2 PAS akan berdiam diri ke?

Mural yang dimaksudkan ;

 
Lihat perkataan yang dituliskan. Terang2 sebut PAS. Undi PAS masuk syurga? Lepas tue tengok logo yang ada dalam mural tersebut. Terang2 logo PAS. Dengan mainan warna hijau.

Perghh..

Ini tak cerdik namanya. Nak tembak lawan bukan begini caranya. Kita nak meraikan perbezaan dengan menunjukkan diri kita lebih cekap buat kerja berbanding parti lawan. Bukan nya dengan menunjukkan diri kita lebih pandai mengarut, sebarkan fitnah, merepek berbanding parti lawan. Tindakan seperti ini bukan sahaja tidak mendatangkan faedah kepada parti bahkan kepada rakyat juga.

Bak kata kawan2, politician vs politician, rakyat yang tersepit kat tengah2.

Sepatutnya sebagai sebuah parti pemerintah yang dah lama berkecimpung dalam bidang politics dan mempunyai banyak pengalaman mentadbir negara berbanding parti lawan, BN dan UMNO khususnya perlu lebih mahir mengawal emosi.

Apa jadahnya MURAL yang BEGITU HODOH lukisan nya ini dipamerkan di PWTC?

Sudah la HODOH dari segi lukisan, HODOH pula dari segi maksud.

Ada ke gunakan SENI yang BEGITU INDAH untuk MENYEBARKAN FITNAH kepada musuh politik? Nampak sangat BANGANGNYa disitu.

Tolongla tarik balik lukisan yang sia2 ini.

Daripada dok buat fitnah2 mengarut baikla korang jaja lukisan yang memuji keindahan ISLAM. Apa selawat perdana dah tamat musim sayangi ISLAM pun dah tamat juga ke apa neh?

ISLAM TIME SELAWAT je la ek?

Selain dari itu ISLAM ke mana, Allah ke mana ye tak?

HAHAHAHAHAHAHAHA..

Dicadangkan juga ;

1. PAS perlu menulis surat agar lukisan berbaur fitnah ke atas PAS itu ditarik balik.

2. Tulis pada PWTC dan UMNO.

3. Kalau mereka enggan, PAS perlu amek tindakan keras.

4. Jangan biarkan depa suka2 sebarkan fitnah.

5. PWTC akan menjadi tumpuan orang ramai juga sebab sidang MH370 akan dipindahkan kat sana.

6. Jangan2 sengaja nak create persepsi buruk terhadap PAS.

7. Itu sebab PAS tak boleh pandang ringan akan tuduhan yang berat ini.

Mohon PAS bertindak secepat yang mungkin.

Share this :

Previous
Next Post »