No Plat W1T Bernilai RM187,000.

Perghhhhhh..

Sanggup der beli no plat mahal2. Kalau aku la dengan RM187k dah boleh beli rumah lelong 2 bijik. Landed lagi tau.

HAHAHA..

Lihat gambar ;

 
Dalam senarai yang sama juga, Tabung Haji disenaraikan telah berjaya dalam bidaan no plat W15T. Apa yang special sangat ek dengan no neh. Btw aku tak faham sangat. Kenapa bida atas nama TABUNG HAJI? Untuk kegunaan pegawai2 tertinggi agaknya ek?

Nilai bidaan Tabung Haji agak biasa2 aje. RM13,750.00

Kalau depa bida W1T tue baru makan ratus. Yang jadi rebutan kat sini senang aje. Korang tengok nilai bidaan.

W1T, W3T, W8T, dan W9T.

Itulah antara 4 bidaan tertinggi. Mesti orang yang menang neh tawarkan nilai tinggi2 disebabkan nak juga kat no tue.

Hehe. 

Share this :

Previous
Next Post »