t>

Breaking News

Rawatan Raja Bomoh Negara Langgar Akidah Kerana Syirik, Khurafat Dan Penipuan

Berikut adalah petikan yang menunjukkan bahawa rawatan Raja Bomoh Negara sebenarnya berlanggaran dengan syarak dan akidah umat Islam. Keputusan ini dikeluarkan oleh Jakim pada tahun 2004.

Lihat ;


Bagi yang terlepas episode pertama boleh rujuk sini ==> http://sozcyili.blogspot.com/2014/03/raja-bomoh-negara-dijemput-untuk-bantu.html

Dikatakan salah seorang pegawai tertinggi kerajaan telah menjemput bomoh tersebut ke KLIA sebagai jalan alternatif yang difikirkan dapat membantu mengesan pesawat MAS MH370 yang hilang.

Dan, di media China dan juga di fan page telah tersebarnya info yang mengatakan jemputan ini sebenarnya dibuat oleh Jamil Khir dan bomoh tersebut dibayar sehingga rm100k banyaknya..

Lihat disini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2014/03/jamil-khir-dikaitkan-dengan-insiden.html 

Namun kita belum lagi mendapat info dan respon balas dari Jamil Khir dan kerajaan berhubung perkara ini. So buat masa sekarang tak boleh nak cakap apa2 lagi la. Tengok aje la laporan2 media cina memainkan isu neh.

Hehe..

Apa pun, bagi mereka yang dok bekap2 bomoh tersebut terutamanya orang Islam fikir fikirkan la ek. Hal neh babitkan akidah. Jelas lagi terang. Rawatan alternatif tak salah. Yang salah bila kita menggunakan rawatan alternatif yang tak bertepatan dengan syarak.

Tue je.

Harap maklum.

Sumber gambar : sini