t>

Breaking News

Zahid Nafi Berkawan Dengan Bomoh 1 Malaysia..

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Cuak nya kau Zahid Hamidi. Dia siap cakap lagi yang orang2 yang tuduh dia berkawan dengan BOMOH tue gila sepertimana gilanya bomoh tersebut. Dia pun baca blog dan orang2 tue saja cari pasal dengan dia bila mengaitkan dia dengan bomoh 1 Malaysia.



Di sidang parlimen sebentar tadi Zahid tampil menafikan bahawa ;

1. Dia mengenali bomoh tersebut secara peribadi

2. Dia juga bukan dalam 'friendly mode' dengan bomoh tersebut

3. Dalam erti kata lain dia tidak mengenali bomoh tersebut yang dia sifatkan sebagai GILA.

Nampaknya Zahid dah menafikan bahawa dia mengenali bomoh tersebut secara rapat. Adakah ini bermaksud bomoh Ibrahim Mat Zin akan tampil membuat kenyataan untuk menampar Zahid Hamidi pula? Kalau bomoh cakap nak tampar Zahid Hamidi aku percaya PDRM takan berani nak ambil apa2 tindakan sebab Zahid pernah sebut, ugutan nak tampar orang bukan merupakan satu ancaman.

Hehehehe..

Untuk rekod yang sebut Zahid ialah kawan bomoh tersebut bukan la dari kalangan bloggers. Zahid Hamidi salah faham disitu. Yang sebenarnya itu adalah sebahagian dari pengakuan RAJA BOMOH NEGARA. Dia yang buat kenyataan bahawa dia berkawan dengan Zahid Hamidi. Rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2014/03/zahid-hamidi-kawan-bomoh-1malaysia-vvip.html

Aku tatau la Zahid Hamidi baca blog mana kan, tapi harus diingat jangan tuduh2 bloggers buat citer okay. Ini semua takde kaitan sama sekali dengan mana2 bloggers pun. Sebaliknya itu adalah kenyataan rasmi dari tok bomoh tersebut. Zahid dipersilakan tanya bomoh tue direct awat dia cakap korang berkawan. Jangan nak babitkan kami sebagai orang tengah yang tatau apa2 cerita di antara korang berdua okayyyyy..

Untuk rekod, gambar pertama tue sekadar hiasan..

HAHAHA..