t>

Breaking News

Zed Zaidi Minta Maaf Kerana Buat Lawak Bodoh Pasal Kehilangan #MH370.

Apa lawak yang dia buat?

Lihat gambar kat bawah neh ;


Dan angkara tweet jarinya yang takde insurans tersebut, dia dikecam oleh warga maya sebagai tidak sensitif. Nak buat lawak konon. Sekali lawak tak kena gaya. Ini nyawa orang kot. Buat main2 pula. Bayangkan kalau anak dan isteri dia dalam tue? Nak buat lawak macam neh lagi ke? Cakap bodoh kang marah tapi memang bodoh pun.

Namun, setelah dikecam bertubi2 di laman twitter serta ditegur oleh beberapa rakan artis, Zed Zaidi akhirnya buat pusingan U-turn.

Mula2 dia bagitau dia keliru. Kemudian nya dia minta maaf. Mungkin kerana tunduk dengan tekanan.

Lihat ;


Kepada Zed Zaidi dan juga kepada mereka2 yang bosan, boring, menyampah baca berita pasal MH370 dan yang suka komen merepek2 serta menyakitkan ahti orang dan buat lawak tak tentu pasal mengenai kehilangan #MH370, cadangan aku ;

1. Jangan baca berita2 mengenai #MH370

2. Tutup berita dan block semua isu2 yang related dengan #MH370

3. Takde sapa2 nak peduli jika ko concern ke tak concern. Just diam2 sudah. Tak payah nak share pandangan2 yang merepek dan mengarut korang tue.

4. Nak buat lawak? Jangan. Ini babitkan nyawa orang. Pekata aku buat lawak pasal ahli keluarga ko yang dah meninggal. Bleh? Kalau ko rasa sensitif, orang lain pun sama. So tengok situasi. Jangan main terjah aje.

Harap2 mereka2 yang suka keluarkan statement tak sayang jari bercover2 la lepas neh nak taip apa2 pun. Mana orang takde akai. Main taip aje. Kalau ko tak memaparkan komen merepek2 di fb, takde sapa fikir ko tak reti menaip dan mengeja pun. Relax sudah.