Ahli PAS Tidak Akan Melangkah Mayat Karpal Singh - SMS PALSU TERSEBAR - Mohon Alert!

SMS palsu tersebar. Karangan citer dongeng oleh puak2 yang sengaja mengambil kesempatan untuk huru harakan suasana.

Harap kepada semua ahli2 PAS jangan terpedaya ek.

Lihat ;



Apa yang tersebar kat atas neh adalah palsu. Fitnah. Tipu.

Ini penafian dari DPPP ;

Ada pihak tidak bertanggungjawab telah menyebarkan sms dan whatsapp kononnya ini merupakan arahan saya. Mesej ini berniat jahat dan cuba mencemar nama baik saya dan Pemuda PAS Malaysia. Saya menafikan menghantar arahan seumpama itu dan mengutuk perbuatan tidak bertanggungjawab ini... Harap Maklum...

Ini rujukan penafian dari Suhaizan Kayat ==> klik sini

Aku malas nak tuduh2 sapa punya kerja neh. Sebab tak jelas. Bukti pun takde. Tapi pada sesiapa yang buat mohon hentikanlah kerja2 tak berfaedah korang neh. Provokasi murahan di saat orang sedang bersedih mengenang kematian tokoh politik berpengaruh kat negara neh.

Apa pun tak boleh.

Dan aku nak kongsikan pendapat baik dari seseorang. Bernas. Mohon renung2kan.


Oke bai.

Share this :

Previous
Next Post »