t>

Breaking News

Gambar2 Siling PWTC Runtuh.

Lagi dan lagi. Bukan kali pertama runtuhan syiling berlaku di PWTC. Berkali2 dah. Tinggal lagi tak babitkan nyawa orang je. Kalau babitkan nyawa orang macam mana? Mao kelam kabut menteri2 UMNO menjawabnya.

Lihat gambar2 berkaitan ;







Untuk rekod, isu pasal runtuhan siling PWTC neh pernah masuk ke dalam persidangan dewan parlimen berkali2. Bukan satu dua kali. Tetapi berkali2. Dan setiap kali itulah menteri2 BN bagi alasan akan membaiki, akan menyelenggara, akan memeriksa, akan menyiasat kenapa ia kerap runtuh lagi dan lagi. Kali neh setelah beberapa tahun silent dari runtuhan, the ceilings are coming back. They all runtuh again.

Haha.. 

Apa yang tak kena kat sini?

Macam biasa. Kita akan menyiasat. Kita sudah siasat. Dan selepas siasat kita akan luluskan duit untuk membaiki siling2 tersebut.

Sapa salah?

Haram ada.

HAHAHA.. 

Updated ;


Oleh kerana PWTC tak kukuh stuktur bangunannya, di cadangkan jangan buat event berbahaya kat sana. Satgi tak pasal2 bukan siling aje runtuh. Silap2 satu bangunan runtuh terus. Yang bina bangunan tue depa bina untuk guna shortterm je. Bukan long term macam PIRAMID tue.

Hahaha..