Hos TV Mahu Saman Ustaz Abu Syafiq.

Ustaz umno yang tak mengaku umno walaupun dia nampak macam bekap umno. 

Hehe.

Ustaz yang suka tuduh semua orang wahabi bila dia tak suka orang tue. Ustaz ini juga la yang terlibat dalam kontroversi dok kutuk2 Wardina dalam isu teguran Wardina kepada Ustaz Don Daniyal.

Kali neh dia buat kontroversi lagi. 

Mula2 ini kesnya ;


Aku tak kenal nama hos tv di atas. Tapi dia selalu muncul di tv Alhijrah waktu petang2. Rupa2nya nama dia Amin Idris. Haha. Aku tengok program je. Nama tak berapa amek port. 

Dan disebabkan penyebaran status di atas makanya ;



Tue dia..

Akhlak seorang ustaz. Akhlak ini yang nak mendidik dan mengajar Wardina bab agama? Kelakar siot. Aku gelak terguling2 neh. Sedap jari aje gunakan facebook untuk tuduh2 orang.

Tak silap aku. Puak2 neh marah sangat Wardina tak calling2 ustaz Don untuk nasihat kritik bagai. Tapi puak2 neh slumber pula dok tuduh2. Takpe ke?

WAKAKAKAKA..

Yelah yelah.. korang aje betul, baik, bagus, alim, suci dan masuk syurga. Orang lain semua jahat dan wahabi okayyyyyyy

WAKAKAKA..

Share this :

Previous
Next Post »