Inila Baju Yang Dipakai Oleh Teresa Kok Dalam Parlimen Yang Buat Bung Moktar Tak Puas Hati!

Aku rasa mungkin Bung Moktar dah kena sumpahan kot. Yelah, asyik kena maki hamun dengan rakyat aje. Asyik kena bodoh je tak henti2. Itu yang makin lama makin sewel perangai dia dalam parlimen.

Ada ke patut dalam parlimen dia dok sembang huha huha pasal baju orang lain.

Gila seks pun ada agaknya dia neh.

Bayangkan skirt Teresa Kok sampai lutut ngam2 pun dia boleh tahu?

Dia dok perhatikan berapa kali la kan kaki si Teresa Kok tue untuk mendapatkan panjang skirt Teresa Kok secara tepat sebelum bahaskan isu peraturan mesyuarat agaknya.

HAHAHAHAHA..

Pakaian yang dimaksudkan ;



Budak2 sekolah kalau tengok baju neh pun depa nak heran pasai pe? Takde apa2 yang pelik dan sensitifnya pada baju yang dipakai oleh Teresa Kok. Dalam parlimen mahupun luar parlimen. Normal la pemakaian dia. Tak melanggar apa2 adat apatah lagi agama dia pun. 

Tapi kalau pakaian Zizie Ezzette tue aku tak tau la nak cakap kan..lebih2 lagi kalau diperhatikan dari sudut agama, ia memang sesuatu yang kelakar untuk Bung Muktar sensitif tak bertempat isu pakaian Teresa Kok..

Aku neh mula la nak buat serangan peribadi.

HAHAHA..

Video Bung Moktar meroyan bab baju dalam parlimen ;

Share this :

Previous
Next Post »