Kereta Jatuh Dalam Jalan Mendap Adalah Palsu - MRT Corp.

Tanah mendap memang ada. Hanya satu je gambar yang betul.

Lihat ;


Yang di atas neh memang betul. Sempena kedatangan Obama tetiba jalan disekitar KL-Selangor diperindahkan bagi memudahkan perjalanan Obama ketika melawat Malaysia.

Biasalah.

Buat jalan guna duit rakyat. Tapi kalau rakyat yang komplen pongpang2 pasal jalan rosak jangan harapla depa nak repair express. Siapa la rakyat di mata mereka kannnnnnn.. lainla kalau Obama..

Hahaha

Yang kat bawah pula ;


Confirm berita palsu. Gambar betul. Bukan edit. Tapi berlaku di China. Bukan di Malaysia. Kes neh pun kes lama. Bukan baru berlaku.

Lihat penafian MRT Corp ;


Jalan yang mendap tu pun dah siap dibaiki. Padahal bukan baru rosaknya. Obama nak datang la katakan..

Hahahaha




Mohon Obama datang juga ke ceruk2 kampung. Ke pendalaman Sabah dan Sarawak. Mana la tahu kot2 kedatangan dia akan menyebabkan kemajuan dan pembangunan di kawasan2 tersebut. Mesti best sebab satu Malaysia maju. Takde la buat pembangunan terpilih macam sekarang. Yang maju makin maju. Yang mundur haram maju2.

Hahahaha


Share this :

Previous
Next Post »