t>

Breaking News

Laporan Polis Oleh Gadis Yang Berselfie Lucah Di Petronas.


Pada 30/3/2014 jam lebih kurang 9.30 pagi semasa saya berada di rumah saya di Puchong Prima, kawan-kawan saya telah memberitahu berkenaan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki telah tersebar dalam laman sosial iaitu Tweeter tertera nama saya . Tetapi saya bukan pemilik akaun tersebut dan saya telah melihat akaun tersebut ternyata semua gambar-gambar adalah milik saya. Dalam Facebook juga telah tersebar gambar-gambar saya bersama teman lelaki untuk mengaibkan diri dan teman lelaki saya serta menjadi tontonan pengguna Facebook yang lain. Untuk makluman saya syak perbuatan itu dilakukan oleh skandal teman lelaki saya yang dikenali dengan nama Y************

Tujuan saya membuat report untuk menghentikan dan menyekat pemilik akaun palsu supaya tidak menyebarkan gambar-gambar lucah saya bersama teman lelaki dan untuk rujukan pihak yang berkenaan.

Rujukan : Terengganu Today.

Maaf la ek.

Aku rasa tak guna ko buat laporan demi laporan polis pun. Polis takde masa nak layan masalah moral kau. Bila gambar kelucahan ko dah tersebar, ia dah tersebar dan ko tak boleh berbuat apa2 mengenai penyebaran tersebut.

Apa yang ko boleh buat ialah kawal dan selidik perangai dan tingkah laku ko di kemudian hari.

Ko tak boleh nak hentikan tindakan2 orang lain di atas kebodohan kau sendiri. Ko bukan saja bodoh sebab berzina dengan pakwe walaupun zina itu dilarang dalam ISLAM bahkan ko memang bodoh sangat sebab sanggup berselfie sambil berzina.

Skandal pakwe kau?

So ko memang terbukti bodoh lagi. Jangan2 pakwe ko dah beromen dengan ramai2 perempuan dan ko pun sebenarnya salah satu skandal dia bagi kekasih2 dia yang lain.

Alahai Aslinda Pit. Itu nama sebenar kau kan.

Selamat menempuh kemaluan sendiri akibat perbuatan ko tatau malu itu. Rasakan. Dunia ini kejam? Tidak. Ko yang kejam sebab tatau nak jaga maruah sendiri.

HAHAHA.