Lucut Kerakyatan Malaysia Jika Kritik Kerajaan Tanggani Isu #MH370 - ISMA

Beginila bila orang gila bercakap.

Sebab tue la orang gila + takde akal fikiran yang waras tak digalakan bercakap sebarangan di depan media dan para wartawan. Bukan apa, kita taknak la nanti orang2 gila neh kena kutuk kaw2 pula dengan masyarakat awam sebab memaparkan kegilaan melampau melalui kenyataan bangang.

Err.. ISMA.

Sedap ke menjilat sampai menghisap jari pemimpin2 BN ko tue?

WAKAKAKAKAKA..


Ehh.. pergi mampos la orang nak kritik ka bidas ka apa ka.

Ko sapa yang nak kawal2 mulut dan jari orang dari berkata2?

Allah tak lucutkan pun nyawa2 orang yang lawan Allah. Yang ko lebih2 dah kenapa?

ISMA BODOH NAK MAMPOS. Dari dulu lagi aku dah nampak patern kebodohan ISMA. Orang2 dia kat FACEBOOK pun boleh tahan BODOHNYA. Siap melaga2kan dan menghasut2 penyokong2 PAS agar membenci PKR dan DAP lagi. Orang2 PAS yang termasuk dalam jarum halus propaganda ISMA tajaan UMNO pun sama BANGANG juga macam ISMA.

Sapa yang tak kenal ISMA neh?

Sembang kencang bab ISLAM je la.

Tapi setakat sembang aje la. Sembang aje tau, SEMBANG!

Ko tengok kalau disuruh pertahankan hukum ISLAM, jangan harap depa nak buat. Paling2 yang depa berani buat ialah kritik dan berkata2 aje la. Tapi itupun SEMBANG juga.

Ada pernah depa melawan, buat demo, buat memo, jumpa, menasihat, berdebat, bercakap depan2, bermesyuarat, buat tindakan2 yang keras seperti memboikot dan sebagainya?

HARAM ADA.

So, untuk NGO yang hanya pandai sembang kencang, ko jangan sibuk la dengan sapa2 yang nak kritik kerajaan. Bukan urusan hidup kau pun. Orang nak kritik BN ka, UMNO ka, menteri2 ka, ko sibuk apa? Ada kacau urusan hidup kau ke? Ada curi duit kau ke? BERAMBOS la kau. Jangan menyemak urusan kami.

HAHAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »