Rangking Internet Malaysia Pertama Di Dunia Kata Menteri - Menteri Kantoi Kaw2!!!!

Kelakar siot.

Lawak gila babi depa neh memang boleh buat koleksi sungguh. Terangan2 menipu tak ingat dunia tue. Ingat orang tak reti ke nak buat semakan sendiri?  Apa la bongok sangat sampai sanggup keluarkan satu statement yang memalukan diri sendiri? Dasar menteri yang tak reti buat kerja. Hanya tahu baca statement yang disediakan tanpa buat kajian dan semakan sendiri. Kerja semua bagi pada pembantu. Itu yang cakap merapu2 jadinya.

Baca ;


Ini berita semalam. Aku baru baca tadi. Negara ekonomi membangun tu negara2 yang membangun la kan. Malaysia rangking pertama di bandingkan dengan negara2 yang membangun lain dan ko rasa bangga dengan itu wahai menteri?

Sure or not? Sudah baca ini ;


Carta kelajuan capaian internet neh aku upload di fb dalam 2 atau 3 hari yang lepas. Yakni, carta di atas tersebar dahulu berbanding kenyataan menteri. Untuk rekod, carta ini adalah yang terkini punya. Bukan tahun lepas punya macam rujukan menteri kita di atas tadinya tue.

Apa status negara Vietnam dan Myammar yer? Bagaimana pula dengan Thailand dan China? Depa negara2 yang maju ke atau dalam kelompok mundur? Bukan dalam negara yang mana ekonominya sedang pesat membangun gak ke macam Malaysia? Dah tu jadah apa pula Malaysia rangking pertama dunia? Mimpi ke apa menteri lue? Kajian tahun lepas tu citer tahun lepas. Orang guna kajian terkini lagi pantas untuk ukur prestasi. Punyala bebal nak mampos. Dok bangga2 dengan kajian tahun lepas padahal orang dah keluarkan kajian terbaru. Tatau lue duduk kat gua mana. Lambat sangat update berita2 semasa rupanya. Tapi tak heran juga. Menteri la katakan.

Hehe.
Kantoi habis pula tu. Memang kelakar.




Wakakakaka..

Share this :

Previous
Next Post »