t>

Breaking News

Rebecca Nur Islam Disindir Kerana Berpakaian Seperti Teletubbies.

Tiada sesiapa pun yang membuka aib artis Rebecca Nur Islam. Dia sendiri yang berpakaian seperti itu ditempat awam. Dan upload di instagram. Dan jika dia rasa benda tue memalukan dan mengaibkan dia sudah tentula dari awal lagi dia takan berpakaian seperti itu di tempat2 yang terbuka apatah lagi kongsikan di laman sosial. Oleh kerana dia pun rasa benda tue takde apa2 maka tak perlu la beria2 nak sentap bagai bagi pihak Rebecca. 

Relax sudah la..

Pakaian yang dipakai oleh Rebecca Nur Islam yang menjadi kontroversi sejak semalam ;





Orangnya cantik.

Tapi jadi mangsa fashion. Sepatutnya orang2 di sekeliling dia perlu tegur dan berikan respon yang jujur mengenai cara dia berpakaian. Bukannya asyik memuji2 cantik2, padan2, sesuai2 dan sebagainya. 

Tak pasal2 aje gaya pemakaian dia pada kali neh mendapat kritikan orang awam. Ramai juga yang bergelak tawa dan menyindir Rebecca Nur Islam berpakaian seperti teletubbies dengan kongsikan gambar2 teletubbies di ruangan komen ;









Antara pendapat2 pemerhati bebas (facebookers) mengenai gaya fashion Rebecca Nur Islam ;




Rebecca Nur Islam tak perlu rasa marah + sakit ahti + kecewa + stress dengan komen2 negatif itu semua. Sebaliknya anggap la semua teguran2 itu teguran2 yang membina dan berusaha untuk dapatkan fashion yang betul sesuai dengan penampilan Rebecca sebagai wanita muslimah.

Harap2 Rebecca Nur Islam bersikap positif dengan teguran2 tersebut yer.

Hahaha..