TV3 Kena Kutuk Angkara Abai Azan Demi Utamakan Obama.

Sungguh aku tak pernah tahu jika TV3 sekarang dah ada azan. Aku tatau dah berapa tahun aku tak layan tv3 selain dari Buletin Utama ataupun program2 berbaur politik dan diskusi. Aku tatau la tv3 macam mana sekarang time petang2 tapi yang aku tahu dulu2 time Zuhur dan Asar depa cuma siar hadis. Time maghrib je ada azan. Time isyak hanya ada peringatan. Tapi sekarang tatau la ada lagi ke takde. Dah aku pun focus untuk layan 20 minit yang pertama je selalunya untuk tengok berita2 fitnah depa time ada isu2 penting. Kalau tidak jangan harap aku nak layan berita depa. Bukan ada faedah pun. Layan berita2 fitnah untuk tengok permainan depa bagi dapatkan klue apa yang depa sasarkan. Kalau tidak jangan harap aku nak layan. Buat rosak deria penglihatan dan pendengaran aku jer.

Hahahahaha

Yang tengah kecoh ;


Mak aiii....

629 retweet saat perkara ini dilaporkan. Sekarang tatau la dah berapa ramai yang retweet. Betul ka tv3 sanggup abaikan azan asar (tidak siarkan seruan azan) demi melaporkan kedatangan Presiden US, Barrack Obama ke Malaysia? Live, live juga tapi takan sampai abai azan demi Obama kot? Tuhan meh dia yang nak jilat lebih2 sangat.

Wakakakakak.




Apa pun kita minta tolong la pada peminat2 setia tv3 untuk sahkan tweet di atas. Almaklumla aku memang tak buka tv3 langsung untuk layan citer2 depa melainkan dari berita dan diskusi2 politik yang selalunya disiarkan pada waktu malam. So aku memang clueless bab2 azan di tv3 neh. Sejujurnya aku siap terkejut lagi. Sebab time aku kecik2 dulu depa cuma siar hadis je. So bayangkan la. Dah berapa zaman aku tak layan drama2 melayu neh.

Hahahaha

Share this :

Previous
Next Post »