t>

Breaking News

70 Peratus Kakitangan Kerajaan Sokong Pembangkang.


Tak perlu melenting marah pada kakitangan kerajaan. Sudah dinyatakan secara jelas melalui laporan di atas. Punca utama ialah salahguna kuasa oleh kepimpinan BN. Itu yang buat orang2 kerja kerajaan rasa meluat dan menyampah dengan kepimpinan yang sedia ada.

Bila dah lama2 dari rasa meluat terus pergi ke rasa benci. Bila dah benci sudah tentu apa saja yang dibuat oleh kerajaan mereka taknak sokong walaupun mereka bawa imej sebagai penjawat awam.

Sepatutnya usah dimarah pada penjawat2 awam yang tak sokong mereka. Sepatutnya kaji balik kelemahan diri sendiri dan perbaiki la bagi elok. Kalau dah sebab utamanya ialah salahguna kuasa maka, salah guna kuasa itula yang perlu diperbetulkan dalam sektor awam. Pasai apa nak salahkan orang yang meluat dengan penyalahgunaan kuasa pula?

BODOH sangat tue.

WAKAKAKA..

Istilah dasar tak kenang budi tak perlu ada.

Sekarang yang tak kenang budi siapa sebenar? Siapa yang melalak dalam pru tagih undi rakyat? Siapa yang berjanji nak memerintah dengan adil dan saksama? Siapa yang berjanji mahu membantu golongan rakyat yang tertindas? Siapa yang berjanji mahu memajukan negara agar dapat dirasai oleh semua lapisan rakyat tanpa kira bangsa, agama dan status? Siapa yang berjanji mahu memudahkan urusan rakyat dengan menyediakan prasarana-prasarana yang mampu milik?

Bukannya rakyat.

Wakil2 rakyat dari parti politik juga.

Kenapa bila dah menang citer pasal kenang budi pula?

Siapa undi siapa untuk membolehkan ko duduk atas kerusi itu?

Undi diri sendiri ka?

Itupun entah undi betul ke undi hantu.

Hehehe.. 

BODOH GILA nak tuduh2 penjawat awam tak kenang budi.

WAKAKAKA.. 

Dasar otak kepala lutut. Kalau sungguh pun kita perlu cakap pasal kenang budi, maka BN la yang tak kenang budi rakyat. Setelah undi orang bagi, rakyat dilayan macam sampah sarap. Semua projek korang sapu ke kroni. Rakyat dapat hampas dan cukai lagi. Lepas tue dok nasihat orang suruh jangan membazir. Macam la korang semua tue berbelanja secara berhemah pun. PERGI LA MAMPOS korang. Harap2 100% penjawat awam termasukla menteri2 sendiri akan benci dan meluat dengan diri mereka pada suatu hari nanti disebabkan terlalu jahat.

HAHAHAHAH..