Bekas MP Melaka Bergelar Datuk Terlibat Skandal Dengan Isteri Orang.


Dah marah sangat la neh sampai libatkan peranan media untuk sensasikan kisah peribadi.

Haha..

Aku rasa ;

1. Ini mungkin ugutan secara tidak langsung kepada pasangan tersebut.

2. Mungkin suami kepada isteri tersebut akan dedahkan nama datuk yang dimaksudkan jika kes neh menjadi semakin meruncing.

3. Actually kalau settle diam2 boleh aje. Bercerai sudah. Habis citer.

4. Nampaknya suami dia takmo settle diam2. Mesti berang sebab dah kena tipu kaw2.

5. Yang paling dia bengang mungkin juga sebab selama nya dia hormati bekas MP tersebut alih2 bini dia kena kebas.

Hehe..

Bekas Ahli Parlimen dari Melaka bergelar Datuk didakwa mempunyai hubungan sulit dengan isteri seorang pegawai kanan sebuah agensi penguat kuasa di negara ini. 
Difahamkan hubungan terlarang itu bermula sejak lebih setahun lalu dan berterusan sehingga wanita berkenaan mendirikan rumah tangga dengan pegawai kanan terbabit pada November 2013. 
Wanita berusia 44 tahun itu yang turut terlibat dalam politik, dikatakan 'diikat' Datuk berkenaan dengan pelbagai kemewahan seperti duit mencecah puluhan ribu ringgit setiap bulan, selain turut dihadiahkan sebuah kereta mewah jenis Mercedez Benz. 
Menurut sumber, perbuatan curang wanita itu yang juga seorang pemilik sebuah syarikat pembekal, berjaya dihidu suaminya selepas hampir sebulan mereka berkahwin. 

Menurutnya, isteri pegawai terbabit kerap menyimpan telefon bimbit dan tidak membenarkan suaminya menyentuh, melihat sebarang mesej atau menjawab panggilan. 

"Tindak-tanduk wanita itu semakin hari semakin mencurigakan dan seolah-olah menyembunyikan sesuatu. Apabila ditanya, dia akan beri pelbagai alasan yang tidak munasabah seperti bimbang maklumat atau rahsia sulit berkaitan politik terdedah. 

"Isterinya kerap 'outstation' ke Melaka kononnya ada mesyuarat atau urusan politik. Sepanjang berada di sana, wanita itu langsung tidak menjawab panggilan," katanya. 

Sumber berkata, perbuatan wanita itu terbongkar selepas suaminya ternampak mesej melalui aplikasi 'WhatsApp' antara isterinya dan Datuk terbabit pada 27 Januari lalu ketika ke pusat beli-belah di Ampang. -SH

Share this :

Previous
Next Post »