Hanez Suraya Saman MAS Pula Dah [Angkara Kantoi Skandal].


Ingatkan isu neh dah mampos.

Rupa2nya masih bernafas lagi. Yang lebih tak malu tue siap nak saman MAS lagi. Tak fikir langsung yang sekarang MAS berdepan dengan pelbagai kontroversi yang boleh menghancurkan syarikat GLC gergasi itu. Ini nak fikir lagi masalah2 bodoh kau?

Apa la nak jadi dengan ko neh Hanez oi?

Setakat komen maki hamun yang hampir 1,000 itu apa la sangat dibandingkan dengan MAS yang bakal berdepan dengan masalah bankrupsi. Aku rasa tekanan yang dihadapi oleh MAS itu tak boleh nak dibayangkan oleh kepala hotak kau yang kecik nak mampos tue.

Ko kena maki pun sebab ko yang cari sendiri. Lainkali jangan la pergi bercuti dengan seseorang yang belum disahkan telah bercerai secara rasmi. Nak bercinta ke nak beromen ke nak buat apa sekalipun fikir risikonya di masa2 mendatang sama. Satu kesilapan boleh mengheret kepada sesuatu yang mampu menyusahkan diri sendiri. Ini kesilapan kau. Ko akur aje sudahla.

Ko tak sepatutnya menambahkan beban masalah yang dihadapi oleh MAS.

Isu2 peribadi dan remeh temeh macam neh ko abaikan aje sudahla.

Ko focus la untuk hidup dengan baik di masa2 mendatang. Setiap dari kita sentiasa diberi peluang dan ruang untuk perbaiki diri. Ko relax sudah. Tak payah la ko nak saman MAS tue. Siyes. Rakyat Malaysia benci2 KORUPSI dalam MAS sekalipun dorang takan BODOH2 nak sokong tindakan kau neh. Pasal jelas ko memperbodohkan diri kau. Lue fikirlah sendiri ek HANEZ SURAYA. 

HAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »