t>

Breaking News

Video Ibu Mangsa Rogol (Kanak2 12 Tahun) Merotan Suspek Tersebar !!!

Padan muka kena belasah. Kalau betul lelaki dalam video tersebut adalah perogol yang dimaksudkan maka memang padan muka la kau. Biar satu Malaysia kenal muka lelaki sial itu. Budak umur 12 tahun. Dah hilang dara disebabkan kena rogol dengan jantan tue. Memang sial.

Kadang2. Ada kes. Bila budak2 neh diberikan pendedahan seks dari kecil (secara paksaan seperti cabul, rogol, liwat, raba) maka lama kelamaan dorang boleh jadi terpengaruh. Dari paksaan lama2 jadi macam suka sehingga menyebabkan ketagihan. Itu yang sampai ada mengandung muda2. Lepas tue buang anak. Parah. Masalah sosial kat negara neh memang parah. Lebih2 lagi yang melibatkan anak2 muslim. Sedih weiii..

Dan kepada orang ramai. Hafal wajah lelaki yang tak berguna neh. Jangan bagi dia dekati kanak2 lagi. Memang puak2 celaka aka perogol perlu diajar macam neh. Bahkan lagi teruk pun lagi bagus. Malu dapat, sakit pun dapat. 

PADAN MUKA KAU!

Baca ;


Kota Bharu: Seorang lelaki parah dibelasah sekumpulan individu dipercayai kerana merogol kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun dalam kejadian di Pantai Seri Tujuh, Tumpat, dekat sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, kumpulan individu dipercayai ahli keluarga mangsa dikatakan membelasah lelaki berusia 30-an itu di hadapan orang ramai. Lelaki itu yang cedera parah kini menerima rawatan di Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII), di sini. Sumber berkata, mangsa yang berasal dari Jertih, Terengganu dikatakan datang ke rumah saudaranya di Bachok sebelum menjadi mangsa rogol lelaki berkenaan. Turut didakwa merogol mangsa adalah rakan lelaki terbabit. Sumber itu berkata, kerana marah, keluarga mangsa mencari suspek sebelum seorang daripadanya dikesan berniaga di Pantai Seri Tujuh, Tumpat.
“Sebaik melihat mangsa, kumpulan individu terbabit terus menyerang dan melucutkan seluar mangsa sebelum memukulnya dipercayai dengan rotan sambil disaksikan orang awam,” katanya. Perlakuan itu turut dirakam pihak tertentu dan dimuat naik sebelum tersebar secara meluas di Internet sejak semalam.  -HM-