Gambar2 Mayat Di Jambatan Pulau Pinang.

Bunuh diri ataupun dibunuh?

Lihat gambar2 berkaitan ;











Memang selalu orang nak bunuh diri kat sini. Tak percaya? Tengokla papan tanda kat atas neh tulis apa. Nampaknya kejadian bunuh diri kat jambatan Pulau Pinang bukan asing lagi. Terjun dari tingkat tinggi dan lemaskan diri. Bila dilanda masalah dah tatau nak selesaikan maka bunuh diri jalan akhir.

Hadoi.

Biasanya masalah kewangan yang selalu bunuh2 diri neh.

Namun ada juga yang disebabkan masalah yang berpunca dari tekanan hidup akibat putus cinta dan keluarga. Yang kes kecacatan pun ada. Tapi tak sebanyak yang bunuh diri akibat masalah kewangan.

Tunggu la laporan polis berkaitan kejadian. Mayat yang dijumpai terapung atas laut mencetuskan kontroversi pengguna2 lebuhraya di Jambatan Pulau Pinang. Itu yang kecoh tue.

Apa pun jika yang bunuh diri tue orang islam, Alfatihah diucapkan. Kalau non muslim, salam takziah. Kalau dibunuh pula? Harap2 dapat ditangkap pembunuhnya secepat yang mungkin.

Kbai. 

Kredit gambar : sini

Updated. Gambar akhir bukan di Jambatan Pulau Pinang. Tapi notis tue boleh la digunakan untuk kejadian di atas juga. Sebab selalu kontroversi juga jambatan Pulau Pinang tue. Haha. 

Share this :

Previous
Next Post »