Suspect Kes Pembunuhan Altantuya Ditangkap Khalwat Dengan Polis Wanita.

Bukan aku nak citer sangat pasal tangkapan khalwat tue sebenarnya. Tapi saja nak tunjuk kat korang wajah sebenar Azilah. Aku pun tak pernah tengok lagi wajah dia sebenarnya. Selalu samar2. Yang neh agak jelas juga. Rupanya tahun 2009 gambar dia pernah tersebar sekali. Itupun sekali itu je la. Lepas tue bertutup balik.

Tengok gambar dia ;


Tapi itu gambar tahun 2009. Bukan terkini. Sekarang mesti wajah dia dah berubah banyak. Kalau tak berubah pun mesti dia akan perubahan juga sebab taknak orang ramai mengecam dia. 

Kes yang membabitkan dia selepas dibebaskan dari pertuduhan membunuh Altantuya ialah melakukan khalwat dengan seorang polis wanita yang telah berkahwin dan mempunyai 3 anak. Hadoi.

Aku malas nak ulas isu khalwat. Baca je la kat bawah neh. Tapi sekarang neh kat wassap ramai orang sebarkan gambar wanita tersebut. Jelas gila muka dia. Sapa2 pun boleh cam wei. Dengan gambar anak2 dan facebook dia semua siap. Alamak ai. Bukan nak bekap pasangan yang berkhalwat apa semua. Tapi fikir sikit la anak2 dia. Mesti budak2 tue akan terkesan dari segi emosi jika gambar ibu mereka disebarkan atas tujuan sedemikian rupa. 

Tapi kan. Aku respect juga la si suami yang menangkap pasangan berkhalwat tue. Dia tak buat tindakan melulu. Dia lapor kepada penguatkuasa agama. Fuhhhh.. kesabaran tinggi tue.

Baca ;

Seorang bekas polis komando berusia 38 tahun yang dibebaskan tahun lalu atas tuduhan membunuh warga Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006, Azilah Hadri ditahan awal hari ini selepas ditangkap berkhalwat dengan seorang polis wanita yang sudah berkahwin di Sepang.

Azilah yang sebelum ini bertugas di Skuad Tindakan Khas di Bukit Aman ditangkap di sebuah unit kuarters polis di Sepang bersama seorang wanita oleh suami wanita terbabit pada jam 1.20 pagi.

Suami berkenaan, seorang anggota polis yang bertugas di unit kereta peronda, pulang ke rumah untuk memeriksa sama ada isterinya di rumah dan mengesyaki sesuatu tidak kena apabila mendapati pintu berkunci.

Selepas memeriksa dengan lebih lanjut, beliau mendapati bekas komando itu bersembunyi di sebelah katil dalam bilik tidur.

Ketua Polis Sepang, Superintendan Mohd Yusoff Awang mengesahkan tangkapan itu dan berkata, kes itu diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) untuk tindakan selanjutnya.

“Polis membuka fail tindakan disiplin terhadap polis wanita itu. Lelaki itu, bagaimanapun, tidak tertakluk kepada tindakan disiplin kerana bukan lagi anggota polis. Kes ini akan dikendalikan oleh Jais,” kata Yusof kepada The Malaysian Insider.

Share this :

Previous
Next Post »