t>

Breaking News

Inila Wajah Rakyat Malaysia Bernilai RM16juta Yang Diburu Oleh FBI!

16 juta.

Bapak gila banyak. 

Glamer lagi Malaysia kaw. Sejak2 akhir neh negara kita kerap sangat jadi bahan berita bagi masyarakat antarabangsa. Macam2 cerita ada. Dari citer kehilangan sampaila kepada kisah jenayah. Skandal VVIP dan skandal anak Rosmah pun ada. Hebat. Hebat. Kita sedang membina populariti di tahap antarabangsa neh. Bangga la sikit. Tepuk tangan jom.

Wakakaka..

Baca jap ;

Biro Siasatan Persekutuan (FBI) Amerika Syarikat terpaksa menawarkan RM16 juta sebagai bayaran untuk mendapatkan kepala pengganas antarabangsa yang juga rakyat Malaysia, Zulkifli Abd Hir, lapor mStar Online.

Zulkifl masih hidup dan menjadi individu paling dikehendaki di dunia dan pengganas yang sukar ditangkap.

FBI meningkatkan operasi mereka dalam menjejaki individu berbahaya ini, terutamanya selepas melihat insiden keganasan di Syria dan Iraq. FBI khuatir dengan kebangkitan keganasan berikutan seruan Abu Bakar Baghdadi – kini dianggap sebagai pengganas paling berbahaya di dunia – kepada kumpulan radikal Islam di seluruh dunia untuk bangkit dan berjuang demi negara Islam.

Zulkifli atau lebih dikenali sebagai Marwan disahkan masih hidup, walaupun laporan terdahulu mengatakan beliau terbunuh dalam serangan udara pada 2 Februari 2012, kata Datuk Ayob Khan, Ketua Penolong Pengarah Bahagian Anti-Pengganas, Cawangan Khas, Bukit Aman. -MSTAR-



FBI pun tak boleh tangkap dia. Memang hebat la dia neh. Apa la jenayah yang dia buat sampaikan digelar penjenayah paling dikehendaki. Itu pun entah betul entah kan fitnah. FBI pun bukan boleh dipercayai sangat pun. Tapi dibanding dengan PDRM. Okay la juga FBI tue sikit2. HAHA. 

Macam tak percaya. Bukan calang2 penjenayah rupanya salah seorang dari rakyat kita neh. Geng2 perompak yang terdiri dari bapak2 menteri pun kalah woo..

WAKAKAKA..

Kbai.