Kes Bunuh Model Estonia - Kerabat Diraja Ditahan.

Bukan nak racist. Jangan salah faham. Aku cuma nak melayu2 gila yang meroyan pertahankan raja dan sultan di negara ini sedar diri. Dorang selalu bagi alasan yang raja2 ini perlu dipertahankan atas sebab ;

1. Menjaga kelangsungan keturunan melayu

2. Mempertahankan agama.

Lanjiau. Melayu kepala hotak kau berjambul. Cuba ko tengok muka anak2 raja macam mana? Ini kau kata pertahankan keturunan melayu? Ramai raja2 kita kahwin dengan orang2 bukan melayu. Dan bila mereka2 yang melayu campur ini berkahwin juga dengan bukan melayu, maka melayu hapanya disitu? Tak ke melayu akan jadi hamba abdi kepada raja2 yang bukan berketurunan melayu juga akhirnya?

APA ITU PERTAHANKAN MELAYU? THERE IS NO SUCH THING PUN. WAKE UP LA, BONGOKIANS!

Mempertahankan agama? Bila yang lahir dari keluarga campur tak diberikan didikan agama yang sepatutnya diberikan mandat untuk mengetuai agama pada saat dia langsung tak layak mengetuai apa2 institusi agama itu kau kata pertahankan agama? Memang otak kau ada masalah disitu.

Teruskan menjadi hamba abdi kepada kesultanan jika kau mahu. Aku sama sekali tak hingin.

Macam off topic sikit. Tapi ada kaitan la juga sikit2 dengan kes neh. Nak maklumkan pada korang yang kerabat2 ini lebih suka kahwin dengan warga asing berbanding rakyat tempatan. TMJ yang pailang2 tue pun akhirnya kahwin melayu. Nak kekalkan keturunan melayu di Johor le tue..

Hehe..

Baca ; 

Johor: Polis menahan dua lelaki termasuk seorang kerabat diraja bagi membantu siasatan kes bunuh model sambilan warga Estonia, Regina Soosalu, 29, yang mayatnya ditemui di pantai Pulau Rawa, Mersing, awal bulan ini.

Kerabat diraja yang berusia 27 tahun dan seorang lagi berumur 30 tahun ditahan selepas hadir ke Ibu Pejabat Polis Daerah Mersing untuk merekodkan kenyataan mereka berhubung kes itu, kira-kira jam 12.30 tengah malam semalam.

Kena reman tujuh hari 
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor, Datuk Hasnan Hassan, berkata kedua-dua lelaki itu yang tinggal di Kuala Lumpur, kemudian dibawa ke Mahkamah Majistret Kota Tinggi sebelum ditahan reman tujuh hari sehingga Rabu ini.

“Dengan penahanan dua lelaki itu, tujuh orang sudah ditahan bagi membantu siasatan,” katanya dalam satu kenyataan, di sini, semalam.

Kelmarin, Hasnan dalam satu sidang media mengesahkan kematian wanita itu sebagai sebagai kes bunuh berikutan ada beberapa kesan kecederaan di badan mangsa. -Sumber-

Share this :

Previous
Next Post »