t>

Breaking News

Kiki Kamarudin Wanita Steereng Lock Diburu Stalker. #CDM25.

Gila. Gila.


Ini semua kerja gila.

Takde kerja yang berfaedah ke nak buat? Sampai buat kerja2 bodoh macam neh? Semalam berlaku 3 insiden membabitkan keselamatan si Kiki tue.

Pertama. Kereta dia bergerak atas jalanraya. Then orang rakam dan sebarkan di internet.

Kedua. Kereta nya dia park depan rumah. Orang rakam lagi. Then sebarkan. So sekarang mana satu rumah dia semua orang tahu.

Ketiga. Tengah2 malam orang datang rumah dia semata2 nak amek gambar kereta dia dan sebarkan di internet lagi.

Apa benda yang korang merepek neh setannnnnnnnnnnnnnnnnn???????

Buat apa pergi sebarkan gambar2 kereta dia, gambar2 rumah dia apa semua? TAKDE OTAK ke nak berfikir bahawa perbuatan2 itu akan mengundang rasa bahaya kepada si Kiki dan family dia?

Bagaimana pula nanti jika dia terdedah dengan ancaman dari orang2 yang berniat jahat?

Penjenayah?

Sudah2 la buat kerja bodoh yang satu sen pun takde faedahnya. Si Kiki nafikan dia meminta maaf secara online di facebook. Sebab dia minta maaf kat uncle tue secara live. FB dia kena hack apa semua. Ini dah jadi satu kerja bangang juga bila korang hack fb dia. Bagi semua citer kelam kabut keluar. Bagi orang ramai keliru dengan aku2 sekali terkena. Hantu betul.

Tatau la si Kiki betul ke bohong ke apa ke. Tapi sudah2 la jadi nasi tambah dan sebarkan perkara2 yang takde kaitan dalam insiden neh. Gagal menguruskan situasi. Ini kelemahan warga internet. Ko dan aku pun sama. Jangan nak tunding jari je.

Jangan la dikejar2 lagi si CDM25 tue. 

Jangan la dok p rumah orang semata2 nak tangkap gambar.

Jangan la sebarkan gambar2 rumah dia apa semua. Sampai rumah keluarga dia pun orang sebarkan.

Jangan2 la hack fb orang dah menyamar sebagai dia apa semua. Jangan tambah kelirukan keadaan boleh tak?
 
Macam lahanat dowh. Ini terang2 dah lari dari agenda utama kita. Kita cuma nak troll dan nasihat dia dengan cara yang betul aje. Part2 nak serang dia sampai p sebarkan gambar2 rumah dia bukan sebahagian dari tindakan yang sepatutnya dibuat. Korang neh dah gila sangat nak membuli si Kiki ke apa?

Padan la akhirnya pengguna media sosial dianggap pembuli berkumpulan. Ada je orang2 yang lari dari matlamat asal. BODOH NAK MAMPOS.

Ap2 pun biarla si Kiki, PDRM dan uncle tue uruskan masalah ini sehingga selesai. Bashing dah patut tamat. Apatah lagi bila bashing ini mula melakukan perkara2 merepek yang sikit pun takde kaitan dengan matlamat asal. Dari basher kepada stalker? Sah gila.

Kbai.