t>

Breaking News

TG Nik Aziz Tidak Meninggal Dunia - Ini Gambar Terbaru - Henti Sebar Spekulasi.

Sejak pagi tadi lebih kurang jam 1 pagi kot. Terdapat satu spekulasi yang tersebar. Spekulasi tersebut berkata TG. telah berada dalam keadaan yang sangat2 lemah. Perlukan banyak darah. Mari ramai2 doakan TGNA. Kemudian, spekulasi kedua pula tersebar mengatakan TGNA disahkan telah meninggal dunia sebentar lagi.

Yang buat spekulasi tue memang bodoh. Aku faham. Tapi aku syak yang sebar spekulasi itu lagi bangang. Pasal apa?

Pasal tak reti2 nak check sumber maklumat.

Tak reti2 juga nak buka portal berita.

Kalau TUAN GURU meninggal, bukan ko yang akan tahu dulu kot. Maaf. Bukan nak kecikkan ahti sesiapa. Jangan salah faham. Tapi kalau apa2 yang berlaku kat tuan guru maka orang2 terdekat yang akan tahu dulu. Mereka2 inila yang akan gunakan medium twitter ataupun FB untuk sebarkan keadaan terkini TGNA. Dan kemudiannya pihak2 yang ada link dengan wakil rakyat kemudiannya baru sampai kepada pihak ko.

Agak2 ko dapat maklumat tapi wakil rakyat tak dapat maklumat. Mereka2 yang rapat dan terdekat dengan TGNA tak dapat maklumat. Nik Abduh anak TGNA tak dapat maklumat. Harakah tak dapat maklumat. Portal berita tak dapat maklumat. Ko rasa betul tak maklumat yang ko terima tue?

So, faham kan?

Jadi. Lainkali. Buat tatau sudah la pada spekulasi bodoh. 

Berikut gambar terkini TGNA. Sedang membaca laporan akhbar mengenai insiden #MH17. Dan, yang pasti masih hidup masih sihat. Yang dah tepuk2 tangan TGNA meninggal tue mohon campak diri kat mana2 dinding. Selayaknya korang tue SAMPAH!