t>

Breaking News

Wanita Batal Hasrat Mahu Bunuh Diri Selepas Bergaduh Dengan Pakwe.


Rasa macam nak lempang. Selesa sangat hidup kau perempuan. Gaduh dengan pakwe pun nak bunuh diri. Alahai. Lemahnya jiwa kau. Kalau orang2 Palestine tahu neh mao dorang gelak berdekah2. Apa punya senang la hidup kau kan. Orang sibuk berjuang fikir masalah negara ko pula demi pakwe nak bunuh diri. Perempuan yangvsangat bodoh.

Walaupun dia warga asing tapi dia masih seorang perempuan yang sangat bodoh. Dia bodoh kat Malaysia dan bodoh kat dunia ini. Perempuan yang sanggup buat kerja bangang angkara pakwe memang perempuan yang bangang. Titik!

Petikan SH ;

Terbaru, hanya kerana berselisih faham dengan teman lelaki, seorang wanita bertindak memanjat papan iklan gergasi pada jejambat di Lebuhraya Utara- Selatan (Plus) berhampiran tol Jelapang, Bandar Meru Raya di sini dan mengugut untuk terjun. Bagaimanapun, wanita itu membatalkan niatnya itu selepas berjaya dipujuk oleh anggota bomba dan penyelamat.

 Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Meru, Norazlina Robak’aee berkata, lima anggota bergegas ke lokasi kejadian setelah menerima panggilan pada jam 6.48 petang dan mendapati seorang wanita berusia awal 30-an duduk di atas papan iklan berkenaan. “Wanita yang dipercayai warga Thailand itu hanya pakai baju tanpa lengan dan berseluar pendek. Dia menangis sambil menjerit memarahi teman lelakinya yang turut berada di tempat kejadian.

“Ketika dipujuk, wanita berkenaan bertindak berdiri dan sekali sekala mengugut mahu terjun dari papan iklan terbabit dengan banyak kenderaan lalu lalang di bawah jejambat berkenaan,” Beliau berkata, pada mulanya pihaknya sukar meminta mangsa turun daripada papan iklan tersebut kerana emosinya yang tidak stabil namun selepas sejam dia berjaya ditenangkan.

“Selepas hampir sejam, akhirnya kita berjaya menenangkannya dan berjaya membawa turun mangsa dari papan iklan terbabit.

 “Mangsa diserahkan kepada pihak polis dan dihantar UNTUK mendapatkan rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun,” katanya. – Sinar Harian