t>

Breaking News

Giliran Khalid Samad Pula Kena Serang - Pemimpin PAS Pula Bergaduh Sesama Sendiri Di Media Sosial.

Tengok je la perangai pemimpin2 kesayangan korang.

Menggunakan media dan sosial M (media sosial) untuk serang menyerang sesama sendiri. Hari tue Khalid Samad sindir sesetengah golongan dalam PAS, hari neh pula geng2 yang terasa balon KS dalam facebook. Sesama pemimpin2 PAS bercakaran hanya kerana Wan Azizah seorang. 

Hebat betul la dia tue.

Haha.

Respon geng ulama dalam PAS apabila KS dok serang mereka dalam media alternatif baru2 ini ;


Tak kurang menariknya juga respon dari Ustaz Nasruddin Tantawi ;



Hahhhh?

Percakaran sesama pemimpin2 PKR pun tak habis lagi. Pergaduhan antara pemimpin2 PKR dengan PAS pun tak tamat lagi. Kali neh sesama pemimpin2 PAS pula bergaduh. Nampaknya kita ada banyak babak2 menarik untuk diperhatikan lepas neh ye. Sapa londeh sapa neh? Sapa akan dedahkan kepincangan sapa pula lepas neh?

Antara yang menjadi hujah ;



Amboi.

Baru nampak nepotisme bila DSWA mahu diangkat sebagai MB. Sebelum tue apa status DSWA bila PAS sokong dia jadi calon Kajang di Selangor? Elok je sokong kan walaupun ramai meluat dengan tindakan PKR suka2 aje mempermainkan amanah rakyat.

Macam tue juga la bila PAS sokong DSAI dan PKR meskipun NI dalam PKR pun bukan orang lain dengan DSAI.

Dah tue apa status anak menantu TGHH?

Sembang lebat la korang bab NEPOTISME. Guna modal air liur je jadi hujah untuk kutuk mengutuk sesama sendiri. Bukannya modal tindakan. Poyo semuanya. Poyo.

Kalau betul2 meluat dengan nepotisme, patut dari awal lagi PAS bukan sahaja tak bergabung dengan PKR bahkan menolak kerjasama dengan DAP. Bahkan PAS sendiri akan tolak menantu ke anak ke apa ke berjawatan dalam parti mahupun dalam kerajaan negeri disebabkan ada diantara mereka mempunyai pertalian darah. Ini baru betul2 berani cakap berani buat. Ini setakat jadi sembang nak menipu rakyat boleh la.

Sudah2la wahai PAS, PKR, DAP dan BN. Korang semua memang stok NEPOTISME. Mengaku sudah. Tak payah sembang nak kutuk orang, amek cermin tengok muka sendiri okay?

Bai.