Kelab Sukan Bogel Penang Anjur Aktiviti Bogel Di Teluk Bahang.


Malaysia memang terkenal dengan kepelbagaian bio.. err silap. Malaysia memang terkenal menjadi tapak lokasi untuk orang luar yakni pelancong2 asing untuk berbogel-bogelan. Rupa2nya ada perangai orang2 tempatan yang sama juga. 

HAHAHA..

Kalau hari tue program TV terbitan USA buat satu rancangan disini yang mana pelakon2nya perlu berbogel, kali neh satu lagi kumpulan telah berbogel-bogelan di Malaysia. Lokasi pilihan Teluk Bahang, Penang. Bukan warga asing. Tapi warga tempatan oooo.

Nak tahu nama kumpulan tue apa?

Gila. First time aku dengar. Kelab sukan bogel Pulau Pinang. Wujud juga eh nama kelab macam neh. Makin ramai orang sakit di dunia neh. Dulu. Orang pakai baju. Daripada daun. Rumput. Kulit harimau. Untuk melindungi dari kesejukan. Panas. Bahaya duri2. Sekarang dah ada baju. Orang nak berbogel pula. Bukan bogel kosong. Bogel sambil bersukan. Haizh. Pelik2.

Dalam video klip 18SX kat bawah neh korang akan lihat bagaimana dorang slumber nak mampos berbogel2 tanpa kira jantina. Semuanya dipercayai berbangsa cina. Berusia paling muda 30 hingga 45 tahun.

Siap conteng2 badan dan tulis nature apa semua..

Betul la saintis cakap. Semakin ramai orang gila di dunia ini. Fikir2lah ek.

Lihat video kat bawah neh sendiri. Atau klik sini jika video gagal load.


Share this :

Previous
Next Post »