Lagi Individu Berbogel Atas Jalan - Tukang Tonton Kena Kutuk Di Media Sosial.

Perasan tak? Setakat neh dah ada 3 kes yang lebih kurang. Satu kat Sabah. 2 kali kat semenanjung. 

Makin banyak orang sakit jiwa. Makin ramai orang stress dan tension. Kajian capaian kegembiraan di Malaysia juga susut. Apa sebenarnya yang menyebabkan ramai orang tertekan?

Aku rasa faktor utama yang mempengaruhi adalah duit. Segala2nya mahal dengan kos sara hidup yang kian tinggi. Tapi gaji alahai.. kemain lagi sikit. Nak beli rumah pun susah.

Satu lagi. Kes anak yang mati akibat ditinggalkan dalam kereta. Kes ini merupakan kali ketiga melibatkan kerjaya seorang guru tau. Hah, kenapa? Kena buat kajian. Guru2 tertekan agaknya sampaikan dorang terlupa tentang anak sendiri. Ini nak kena siasat juga. Apa yang menyebabkan minda dan emosi cikgu tergangu hingga lupa tentang anak.

Sambung balik.

Kejadian seorang wanita berbogel di atas jalanraya berlaku malam tadi. Biasala, wartawan kan. Ada isu dia pun tangkap la gambar dan sebar. Dan apa yang berlaku ialah orang2 yang dalam gambar tue pula kena kutuk kaw2 dengan pengguna media sosial.

Haha.

Antaranya ;



Nasib baik tak clear. Tapi kan, kita kan takde kat sana. Kot2 dorang ada buat something kez sebelum tue untuk tutup badan perempuan tue macam mana? Tak baik tuduh2 wo. Tengok sekeping gambar terus jatuh hukum. Relax ahhhhhh..

Jalan Kuching berdekatan dengan Batu Caves malam tadi menjadi sesak malam tadi berikutan kes seorang perempuan yang tiba-tia berb0gel di bahu jalan terseut.

Jalan menjadi sesak setelah pemandu disitu memperlahankan kenderaan untuk melihat situasi itu. Kejadian ini juga telah disaksikan oleh juru gambr The Rakyat Post sendiri yang sempat merakam gambar perempuan itu yang sedang ditenangkan oleh pihak polis.

Mengikut apa yang dilaporkan, wanita itu pada mulanya berjalan di bahu jalan dengan pakaian yang lengkap sebelum mula menanggalkan baju dan duduk di bahu jalan sambil menyanyi.

Sebab musabab wanita tersebut berkelakuan begitu buat masa ini masih belum diketahui.

Bagaimana pun kami pasti manusia normal tidak akan bertindak mengaibkan diri sendiri begini melainkan dia kurang waras atau berada di bawah pengaruh alkohol atau dadah. -TheRakyatPost-

Share this :

Previous
Next Post »