Wajah Lelaki Yang Tersangkut Cincin Di Kemaluan Tersebar.


Gambar yang diambil mungkin atas tujuan perubatan dan rujukan. Yang neh aku boleh faham. Tapi apa perlu menyebarkan ia pula ye?

Kronologi.

1. Mula2 pihak bomba laporkan satu kes pelik dimana mereka berjaya selesaikan satu kes pelik mengenai seorang lelaki yang mana tersangkut cincin pada alat sulitnya.

2. Upload kat facebook.

3. Media lapor.

4. Dan bangggg kecoh satu Malaysia sebab kes tue agak pelik.

5. Dan bermula malam tadi, gila kau.

6. Depa dok sebarkan gambar2 kemaluan dia dengan wajah2 dia sekali terpampang kat situ.

7. Gambar diambil ketika operasi cincin sedang dikeluarkan dari kemaluan dia.

8. Tersebar di wassap dan media sosial.

9. Tanpa tapisan langsung.

10. Berikut gambar2 yang tersebar (aku tapis apa yang patut) ;




Pada yang dah tengok gambar tanpa tapisan tue tahu la macam mana. Aku terpaksa tapis sebab benda2 macam neh tak sesuai untuk tontontan umum. Maruah dia kot.

11. Gila kau. Alat sulit jadi tontonan umum. Malu la dia.

12. Tak fikir pasal maruah dia ka bila dok sebarkan gambar2 kemaluan dengan wajah2 dia sekali?

13. Mentang2 la dia tak boleh nak komplen apa bagai. Nak larang orang tangkap gambar pun tak boleh. Suka2 aje amek kesempatan untuk memalukan dia macam neh.

Haiya.

Aku tak faham langsung dengan individu yang p sebar gambar dia. Aku tengok semua main sebar laju2 langsung tak fikir pasal maruah dia. Benda dah jadi, so kenapa? Apa yang kita dapat kalau tengok alat sulit dia tue? Pengajaran supaya tak p sarung alat sulit dengan cincin ka? Ke nak fahamkan cerita macam mana cincin boleh tersangkut di alat sulit dia?

HAHA.

Apa2 pun menyebarkan gambar2 itu tanpa tapis wajah dia, dan alat kemaluan dia adalah satu tindakan yang tidak sensitif langsung dengan maruah dia.

Semua benda pun nak sebar. Tak pasal2 orang kenal sapa yang tersangkut cincin di kemaluan. Kawan2, ahli keluarga, sedara mara pasti akan kenal individu dalam gambar tue. Sudahnya jadi bahan ejekan. Bagaimana pula dengan mak bapa dia? Pastinya rasa sensitif juga anak mereka jadi bahan troll umum kan? Hadoi. Tak bagi peluang langsung pada orang untuk berubah. Gila ah.

Satu lagi. Korang baca tajuk akhbar Metro. Suka2 aje nak kata pihak bomba buang masa. Dah itu kerja mereka, mereka buat la. Mereka pun tak cakap lebih2 tapi si wartawan Metro mulut longkang pula lebih2. Poyo jek. Pihak bomba siap cool lagi sebab berjaya selesaikan satu kes pelik. Yang Metro neh dah kenapa? Dapat lempang wartawan dia laju2 pun best juga. Melucah memang favourite dorang. Nak2 kes neh ada kaitan dengan alat sulit. Lagi la galak depa lapor.

HAHAHAHA.

Share this :

Previous
Next Post »