Adun UMNO Gesa Sambil Berkempen Jangan Boikot Mcdonald's Malaysia.

Kecoh.

Orang punya duit orang punya suka la nak boikot ke taknak. Ko sibuk kenapa.

HAHAHHA..

Ini la adun UMNO yang dimaksudkan.



Adun bagi kerusi Belantek, N23. Juga ketua UMNO bahagian Sik.

Ayat dia kemain lagi.

==> Ramai terkeliru, dikeliru ataupun mengelirukan.. blablaal.. bagi membela mekdi.


Baru dapat makan sarapan pagi free terus kempen sokong mekdi. Murah sangat harga dia neh. Lain la kalau dapat makan free 10 tahun ke. Senang betul nak beli. Sarapan free sekali aje dah cukup nak tipu orang melayu.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

LAWAK!

Sekarang yang terkeliru adalah dia. Yang mengelirukan dan cuba dikeliru pun adalah dia. Memang terbukti mekdi ialah franchais. Dan terbukti juga mekdi Malaysia kena bayar tiap2 tahun yuran franchais kepada franchaisee. Dan terbukti juga gaji kakitangan pekerja mekdi rendah dan kelas pekerja dalam mekdi seringkali tertindas dengan upah yang tak setimpal dengan keadaan sekarang. Kesatuan pekerja pun takde untuk bela nasib kelas pekerja yang tertindas dan makanan yang dijual mekdi ialah makan segera yang merosakkan badan. Jika sekalipun bukan atas dasar humanisn dan agama, mekdi tetap wajar diboikot atas alasan kesihatan.

So orang punya pasal orang nak boikot pun.

Walaupun aku hormat yang tak boikot dan orang juga yang konsisten boikot tapi yang taknak boikot tak payah bagi hujah2 menipu untuk pertahankan prinsip taknak boikot ko tue. Cakap aje. Saya memang taknak boikot mekdi sebab mekdi sedap. Saya nak makan mekdi, duit saya yang korang semua sibuk kenapa. Habis citer. Kurang2 kau jadi jujur. Kena balon sebab jadi jujur lebih baik daripada kena balon sebab menipu.

Macam si adun UMNO neh la. Aku bukan kritik dia sebab dia makan mekdi. Dia punya pasal la. AKu tak amek port hal neh walaupun aku sendiri boikot mekdi. Aku takan kutuk, hina, persenda ataupun perleceh orang yang taknak boikot sebab aku raikan kepelbagaian dan boikot pada aku ialah pendidikan bukan paksaan. Boikot pada aku ialah belian bukan makanan. Orang bagi free mekdi aku makan aje cuma kalau dia bagi free hari2 tak la aku sanggup makan. Gemuk kot.

Haha. 

Cuma kerana dia cuba propaganda sebab sebenar kenapa orang boikot mekdi tue yang buat aku meluat. Dia yang cuba kelirukan orang lepas tue nak tunjuk bagus2 macam la orang terkeliru.

Kalau dah tabiatnya membohong .. ada aje nak spin..

HAHAHAHAHA..

Share this :

Previous
Next Post »