t>

Breaking News

Alvin Yang F*ck UMNO, Pembangkang Yang Dapat Malu.

Gila kot.

Hari tue dah puas malukan BN.
Sekarang meroyan nak malukan pembangkang.
Malaysia tak perlukan orang macam dia.
Sikap pentingkan diri dia menjijikkan.

Dia ingat bila dia nak f*ck UMNO kita rasa suka dengan tindakan dia?

G mampos la kau.

Kau nak f*ck UMNO p la fuck sorang2. Ko kan memang kaki f*ck. Aksi f*ck kau pun satu dunia boleh tengok. Bukan lagi rahsia.

MUAHAHAHA..


Dan ini yang dia kemaskini di laman sosial dia ;


Tak pasal2 pembangkang yang dapat nama sebab dia melawan akta hasutan yang pembangkang lawan.

Nanti orang ingat dia satu geng dengan PR.
Padahal dia neh gila.
Takde sapa2 pun nak geng dengan si gila tue.

Maaf. Aku raikan kawan2 non muslim yang boleh buat free-sex selagi mana perkara itu kau buat ikut ruang privacy kau dan tak kacau orang.

Tapi bila dah over sangat macam si Alvin neh memang aku meluat.

Dan aku bertambah meluat tiba2 dia jadi pro kepada melawan akta hasutan pula.

Sial. Nak burukkan perlawanan aku terhadap akta hasutan pula. Bagi aku, manusia itu ada ruang untuk berubah dan bertaubat. Bagus la kalau Alvin dah berubah. Tapi tak nampak macam dia dah berubah pun. Lebih kepada nak buruk2kan perjuangan orang aje dia neh.

Tak pasal2 disebabkan dia, DAP kena maki, PR kena maki, kita geng2 yang lawan akta hasutan pun terpalit sama. Meluat pula aku baca komen2 yang kaitkan dia dengan PR. Takde kaitan kot. Dia, dia la. PR tue PR la. Lagipun. Dia maki UMNO. Bukannya orang melayu. Kena sebut jelas2. Jangan spin la orang2 UMNO oi. 

BTW, walaupun aku meluat dengan Alvin, tapi dia ada point. Cuma aku tetap meluat dengan dia selagi mana dia tak berubah dan aku makin meluat kalau tindakan2 dia neh akan dibaca sebagai dia sebagai ahli pembangkang. Meluat tau meluat.

Haha.

Kbai.