t>

Breaking News

Esok Mati Minta Ampun Pada Saya - Rosmah Mansur Kepada Pengkritik PERMATA.

Mengarut.


Kalau betul program PERMATA itu dibuat untuk membantu pendidikan awal kanak2 maka buatla secara sistematik. Apa bukti program PERMATA itu bermanfaat dan tak bazirkan wang rakyat? Apa bukti yang program PERMATA itu benar2 beroperasi seperti mana yang di matlamatkan? Takde bukti, sembang kencang boleh la. Lepas tue heret Allah sikit2. Poyo la ko Rosmah oi.

HAHAHAHAHA..

Datin Seri Rosmah Mansor hari ini menyelar pihak tertentu yang memberi persepsi negatif dirinya membangunkan program Permata ‎Negara, kerana ia dilakukan semata-mata demi melihat kejayaan pendidikan anak-anak bangsa.

Isteri Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak itu berkata,‎ persepsi negatif membuatkannya semakin cekal kerana apa yang dilakukan program itu adalah ikhlas kerana Allah.

"Kalau dengar itu, jangan percaya. Saya memang secara ikhlas menyatakan program in‎i bukan untuk saya, tetapi untuk anak bangsa kita maju dalam pendidikan mereka.

"Tetapi tak apalah saya cekal. Saya ikhlas. Saya tahu apa yang saya buat ini ikhlas kerana Allah. Apa dia hendak kata, dia katalah. "Esok kalau dia mati, dia minta ampunlah pada saya. Orang bukan suka kita berjaya," katanya ketika berucap di Majlis Konvokesyen Picoms kali ke-2 di PWTC. -TMI-