MAZA Sindir Langkah Kajang Sebagai Sebuah Kegagalan..

Terasa la Rafizi Ramli macam tue. Memandangkan KAJANGMOVIE ialah strategi dia untuk menyingkirkan Khalid Ibrahim dari kerusi MB.

Hahahahaha...


Aku tengok. Rafizi neh pun macam taknak mengalah. Alangkah bagusnya kalau Rafizi berlapang dada dengan setiap kritikan. Tapi nampaknya dia tak bersikap macam tue. Yang terbaru. Dia keluarkan statement bahawa usah terpedaya dengan kenyataan2 yang dikeluarkan atas nama PKR kononnya nak hantar lebih dari 2 nama.

Hak ala.

Isunya bukan terpedaya.

Bukan kah Anwar dah issuekan satu statement semalam. Bahawa PKR masih lagi belum bersedia nak letak calon lain sebagai calon MB baru di Selangor. Maksudnya, mungkinla PKR akan hantar lebih dari dua nama juga kot kalau dah keadaan memaksa. Segalanya mungkin.

Tak cukup ke dengan statement Anwar sampai Rafizi perlu api2kan keadaan? Ini sebabnya presiden PKR dan timbalan presiden suruh semua berhenti dari keluarkan kenyataan merepek dan bertenang. Rafizi patut berhenti memanaskan keadaan. Orang meluat la dengan statement2 dia semenjak dua menjak neh. Macam takde hala tuju. Isu2 rakyat semua terpinggir. Dia sibuk tumpu nak buang TSKI. Tah apa2.

Bagi aku isu MB neh dah slowdown apabila masing2 berperanan untuk selesaikan masalah dengan cara diplomasi. Bila Rafizi keluarkan statement macam tue, seolah2 dia nak orang faham bahawa PKR takan tunduk untuk hantar lebih dari dua nama kepada sultan. Sudah2 la tue Rafizi. Tahu la dah berhabis penat bagai perah idea untuk buat strategi Kajangmovie. Tapi dah orang taknak percaya nak buat macam mana.. terima je la hakikat okey. Kajangmovie dah gagal. Gagal. Dan gagal.

HAHAHAAH.

Share this :

Previous
Next Post »