Penyokong UMNO Kena Bahan Kaw2 Dengan Ustaz Firdaus Wong - Kantoi Malu Fitnah Orang!


HAHAHAHAHA..

PADAN MUKA DORANG.

Tak malu gila dok sebar benda mengarut. Sampai ke wassap dorang punya gambar neh. Perangai cam celaka. Tahu nak mengutuk orang je. Dapatkan fakta dulu. Jangan main tuduh2 oi. Bongok punya orang.

Ini jawapan ustaz Firdaus untuk manusia2 bebal kat atas tue. Mesti malu gila kot. Dah kantoi kaw2. Nak bunuh diri kat mana? Aku cadangkan KLCC. Bukan sahaja tinggi bahkan pemandangan pun cantik woo..

HAHAHAHA..

Ulasan Ustaz Firdaus Wong ; 


Saya melihat ramai yang menghamburkan kata kesat dan caci maki kepada Bro Lim Jooi Soon berdasarkan posting dari Srikandi Malaya. Ramai yang mengaku Muslim tapi bodoh sombong malahan tanpa menyiasat terus mengatakan menjemput Kapir bagi ceramah di masjid. 

Ya, mungkin anda akan menyalahkan dan mengatakan mengapa tidak letak nama Arab atau nama Islam agar orang tidak keliru tetapi persoalan yang lebih dahulu patut ditanya adalah kenapa anda tidak bertanya mahupun menyiasat sebelum memghamburkan kata kata sedemikian yang sudah tentunya bukan dari ajaran Islam?

Ya, Bro Lim tidak ada nama Arab seperti orang yang kritiknya tetapi belum tentu mereka yang kritik dia tiada nama Islamik itu ilmu dan dakwahnya lebih bagus dari beliau. Buat pengetahuan mereka yang bodoh sombong, beliau merupakan Tokoh Pendakwah Kebangsaan yang dianugerahkan khas kepadanya oleh Tun Mahathir dan juga Tokoh Pendakwah Sgor. 

Islam bukannya eksklusif kepada apa yabg telah difahami oleh orang ramai tetapi Islam adalah lebih luas dari itu. Pemikiran sempit ataupun taksub politik sebenarnya? Belajarlah ilmu perbandingan agama dan dakwah dari Bro Lim sebelum anda melontarkan tuduhan kepada beliau.


-------------------------------------

Muahahaha...

Sekali dia orang Islam la pula. Kan dah termalu tak pasal2. Amek kaw. Itula. SUka sangat prejudis pada orang cina. Maki punya maki alih2 termaki penganut muslim. Padan muka. Sapa suruh buat kerja bodoh. Setempek kena kat muka dorang. Melayu itu bangsa, Islam itu agama. Belajar bezakan tue dulu la wahai kaum UMNO yang bongok!

HAHAHHA..

Share this :

Previous
Next Post »