t>

Breaking News

Polis Kantoi - Pengakuan Maut Warga Asing Kena Rogol Tersebar (Video Inside).

Isu yang ramai orang tatau. Belum lagi kita buka citer dalam tahanan ketika mereka menunggu masa untuk dihantar pulang. Sebenarnya bila perempuan kena rogol tak kira la bangsa apa sekalipun, agama apa sekalipun, warga negara apa sekalipun, dia tetap kena rogol. Ada sesetengah fikir kalau yang kena rogol tue warga asing yang bukan beragama Islam benda tue takde effect.

Salah tu.

Mana2 perempuan pun tak suka kalau lelaki sebarangan dok pegang2 badan dorang dan buat perlakuan2 yang merimaskan.

Kesan trauma dia sama aje pada semua wanita.

Even pelacur pun tidur dengan orang yang dia rela atas nama duit. Jadinya perbuatan rogol ini memang tak patut. Lebih tak patut kalau ianya melibatkan pasukan keselamatan negara. Yang bertugas untuk menjaga keselamatan orang awam tanpa kira bangsa. Agak2 kau kat negara lain, pasukan keselamatan mereka jaga keselamatan rakyat sendiri ke bukan?

No. Jaga semua.

Sebab semua yang datang ke negara mereka, samada untuk mencari rezeki, melancong, belajar ataupun menetap, still tertakluk kepada masyarakat awam. Dan tugas anggota keselamatan adalah menjaga masyarakat awam. 

Sebab tue keji gila kot polis buat macam neh. Oleh kerana sudah ada video yang tersebar. Pengakuan terang2. Muka pun tak berselindung. Nampak sangat dorang neh dah sepakat all out untuk lawan polis di Malaysia untuk membela penindasan yang terjadi ke atas mereka. Aku sokong. Jika benar polis2 itu telah melakukan tindakan keji, merogol seorang wanita yang masih dalam pantang, seorang ibu yang baru melahirkan anak, rogol di kawasan taman, maka aku sokong, kita bawa kes neh habis-habisan. Hak warga asing yang tertindas perlu dibela. Mana boleh dorang suka2 nak rogol. Lepas dah kantoi buat taktik untuk tutup kes. Tolong viralkan video ini sama2. Bagi tekanan dan desakan pada polis untuk bertindak. Malu woi. Intergriti polis jadi taruhan. 

Sudah la malu. Lepas tue tak pasal2 rakyat Malaysia jadi mangsa. Kes2 macam neh la yang membuahkan dendam dan benci membenci.

Bila keadilan tidak ditegakkan, dendam ambil alih. Bila berdendam baik dan buruk tak fikir dah. Janji dapat balas dendam. Penyudahnya, rakyat yang jadi mangsa, negara yang terima akibat. Hantu betul. 

Korang tengok sendiri pendedahan yang dibuat oleh salah seorang warga asing dalam video kat bawah neh.

Beberapa point dia dah bagi.

- Wanita warga asing ialah dari filipina

- Wanita tersebut berusia 21 tahun

- Baru melahirkan anak dan tengah dalam pantang ketika dirogol

- No plat kenderaan yang polis gunakan turut didedahkan

- Terdapat anggota polis yang cuba membuat deal untuk tutup kes

Saksikan sendiri bagaimana pasukan keselamatan kita 'melindungi' keselamatan orang awam. Sikit punya 'telus'. Klik sini jika video gagal load.