t>

Breaking News

Wan Azizah Pujuk Khalid Sertai PKR Semula - Betul Ke?


Macam tak betul la.

Tapi mungkin ada benarnya.

Dua tiga hari dah orang main isu neh. Konon Wan Azizah pujuk TSKI untuk masuk semula PKR. Kemudian dikekalkan sebagai MB. Tujuannya adalah untuk menafikan langkah Azmin menuju kerusi MB.

Betul ka?

Aku rasa tak betul la.

Sumber2 dalaman PKR mengatakan mereka stick to DSWA no matter what. Dan jika PAS insisted to KHALID IBRAHIM, then mereka akan terima apa saja keputusan yang lahir hasil dari tindakan tersebut. Iaitu mengadakan pilihanraya negeri. Biar semua tak dapat apa2. Biar semua hilang segala.

Isu sekarang. TSKI dah resign. Dia dah tak saling berkait dengan apa yang berlaku di Selangor. Sekarang PAS, PKR dan DAP yang gagal mencapai persefahaman untuk melantik satu menteri besar baru yang dipersetujui semua untuk mengantikan Khalid.

Cakap2 yang menyalahkan Khalid ialah cakap2 yang ngok ngek nak mampos.

Sebab Khalid dah resign.

Apa2 pun kita tunggu dulu penjelasan dari PKR. Betul ka depa pujuk Khalid sertai PKR semula. Sumber rapat dengan Khalid yang beritahu? Siapa? Setakat sembang sumber rapat aku pun boleh.

Hak ala..

Apa2 pun kalau betul PKR nak kan Khalid semula dan kekalkan Khalid sebagai MB, maka termalu la kaki2 yang mengutuk dan menghina Khalid kaw2 selama neh. Mesti tatau nak campak muka kat mana kan. Bunuh diri je la korang.

HA HA HA